cok siirler yazildi
cok seylere
cok kimselere
sanirim hic kimse
sebepsiz yere
bir siir yazmadi,
sadece sen gülesin diye :78:
gerci bende anlamadim ya ne istir
ama vallahi sadece sen gülesin diyedir
sen gülesin diye bu siir ...

akrabam degilsin
sevdalim, arkadasim da degilsin
kimbilir belki somurtkansin da
seni tanimiyorum ya
ve belki de simdi okurken acili bir andasin da
her ne durumsa da
haydi gülmeye baslasana
al iste gülünesi bir siir sana :11:

[color="#ffff00"]sakin yanlis anlama
billahi sadece sen gülesin diyedir bu siir
sen gülesin diye bu siir



ben
sadece birileri gülsün diye yazilan bir siir görmedim
siirine gülünsün isteyen sair görmedim
aman gülme kirilirim
aman gülme darilirim
sanki senden cok sey istedim
[color="#cc9966"]sadece gül dedim
haydi baslasana

sen gül
ben isitirim
sen gül
ben sevinirim
zaten sen gülesin diyedir bu siir
sen gülesin diye bu siir
baska bir sebep arama
beni deli falan da sanma!
vallahi sadece sen gülesin diyedir bu siir
sen gülesin diye bu siir...



bu siiri bir edebiyat harikasi sanma
sakin gülmekten katilip kalma
senin le dalga falan da geciyorum sanma
geceleyin okursan, sesli kahkaha atma
ciddi ciddi uyuyanlari uyandirma
gülmemek icin de fazla zorlanma :5:
sen gül
ben isitirim
sen gül
ben sevinirim
billahi sadece sen gülesin diyedir bu siir
sen gülesin diye bu siir...








Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 1034
favori
like
share
BoNcuKK Tarih: 03.10.2007 01:25
çok güzel yaa gülmemek elde deil valla yüregine saglık
Küßü$h Tarih: 02.10.2007 17:27
guzeldı ellerıne saglık

sende hep gül inşallah
Serendipity Tarih: 02.10.2007 15:15
sevgili mine
Hüzün gormesin yuregin
sen hep gül
lanet_olsun Tarih: 29.09.2007 14:05
eline sağlık
fLy Tarih: 29.09.2007 13:09
Ablacım çok tatlııı , çok şeker bir sayfa olmuş
Günlerdir Hep hüzün - Gülmüyor yüzüm diye diye uzaklara dalıyorduk . Bu çok iyi oldu , Yüzümde tatlı bir tebessümle ayrılıyorum sayfandan ablacım.

Güzel yüzün hep gülsün , yüreğin dert görmesin
Sindy Tarih: 29.09.2007 11:47
Cok hos bir paylasim ellerine saglik Red tina
red tina Tarih: 29.09.2007 10:45
bülent ortacgil ile fikret kızılok un büyük çoçuklara yazdığı güzel bir şarkı...:72:
ve tabiiki benimde içimdeki çoçuğun dün pedalizanın başının etini yediği aklıma taktığım bir şiirimin sizleri gülümsetebilmek amacıyla sunduğum bir çılgınlık...
bilemem sevmiyende çıkacaktır ama ltfn okurken birkez gülümseyin.bilinki gülümsemek yüzdeki enaz kas oynamasıdır.asmak daha zorken neden yüzümüz gülmez...buaralar çok hüzün takılmıştım demekki arada canlanıp gülmekde var fırtınalı havalrdan sonra doğan güneş gibi içimizin ısınması dileğimle arkadaşlar...
yardımına tşkrler arzucuğum...güzel olmuş bence...
herşey gönlünüzce olsun...:5:
Asiyan Tarih: 29.09.2007 03:01
gülümsemek iki kişi arasında ki en kısa mesafedir çok teşekkürler hep hüzünlenicek değiliz ya
Pedaliza Tarih: 29.09.2007 02:42
eminim ki bu sayfaya gelen gülerek ayrılcaktır..

hoş bir Mine sunumu yine

güzel gönlüne sağlık canım