Kardan Adamın Intikamı

Son güncelleme: 29.12.2005 14:22
  • çok kötü olmuş o bembeyaz kardan adamlar yazık olmuş. paylaşılların için teşekkürler kollarına sağlık arkadaşım
#14.12.2005 10:17 0 0 0
  • çok kızdırmışlar demekki
#14.12.2005 14:26 0 0 0
  • intikamım acı olacak demiştim
#20.12.2005 12:27 0 0 0
#22.12.2005 20:35 0 0 0
#24.12.2005 10:39 0 0 0
  • bu kardanadamlar neyi paylaşamamışlar ki yoksa bizi mi örnek elıyorlar insanlığın hali maalesef
#24.12.2005 20:11 0 0 0
  • vay be tam intikam almış yani..
#25.12.2005 11:45 0 0 0
  • valla cok guzel olmus
#25.12.2005 11:47 0 0 0
  • Paylaşım için teşekkürler
#29.12.2005 14:22 0 0 0