Süperonline ve 24 aylık Tahüt halak a zulüm oluyor.

Son güncelleme: 26.11.2016 20:05
  • Ülkemizde kanayan bir yara süperonline gibi İnternet sağlayıcılarının, İnternet tahütleri tüketiciyi canından bezdiriyor.
    Şikayet.com da binlerce şikayet ve hiç bir şikayet sorunu çözmüyor nedeni Müşeriler ile 24 aylık yapılan İnternet sözleşmeleri.
    24 aylık sözleşmenin ilk 8 ayından sonra İnternet sağlayıcı firma müşterilerin hızlarını bilinçli olarak düşürerek. 24 ay sözleşmeli müşterinin canını yakıyor.

    yaşadığım sorunu paylaşmalıyım superonline ile 24 ay önce anlaşma yaptım yukarıdaki sorunları yaşadım sözleşme dolduktan sonra işin kolayına kaçıp tekrar 24 aylık telefondan sözleşmeye oky dedim
    sözleşme başladı sorunsuz gidiyorum derken. 25 ekimde akk kotanız doldu hızınız 3 gb altına düşmüştür mesajı geldi oky dedim sözleşmede 50 gb akk kotası var 25 günde dolmuştur diyerek sustum,
    1kasım dan sonra hala normal kullanıma geçemedik müşteri yetkililerine kota yenilenmiş olmalı ama hala hız 3 gb altında mesaj attım ayın 5 internete hiç giremediğimiz halde akk 38 gb kullandınız mesajı geldi.
    oysa başbakan internetlerin hızdüşüklüğü ve çalışmayışı ile yaptığı açıklamada interneti biz engelledik demesine rağmen kullanmadığımız internetden akk kotası doluyor
    6 kasımda türkcell Süperonlineden tekrar mesaj geldi 50 gb akk kotanız tükenmiştir hızınız 3 gb in altında olacaktır..
    müşteri yetkililerini aradanı ve onlarca yere yazdın internet hızı düşük ve inyetnet engeli yapılıyorken 50 gb akk nasıl oldu da bitti. cevap yok.
    Şikayet .com üzerinden şikayetimi dile getirdim müşteri yetkilisi aradı ona nasıl olurda 5 günde 50 gb akk bitiyor diye sordum.
    müşteri yetkilisi ayın birinde 12 gb kullanmışsınız diyerek saymaya başladı. dedim ayın birinde evde kimse yoktu interneti siz çalmış olmayasınız dedim o kullanmışsınızdır cevabını verdi.
    kaım ayının 1 inden 23 üne kadar sürekli aradın sorun çözülmediği gibi dikkate bile almıyorlar
    Şikayet.com da şikayetile ilgili müşteriye ulaşılıp gereken yapılmıştır yazısını görüyorum
    müşteriyi 24 aylık sözleşme üzerinden köle gibi kullanmaya çalışıyorlar.
    müşteri ayrılsa sözleşmeyi bozmakla suçlanacağı için geçen her ay ödediği fatıra kadar aylık borç çıkarıyorlar ve müşterinin başvuracağı bir kurum yok sözleşme bozduğu için müşteri doğrudan suçlu oluyor
    ülkemizde internet sağlayıcılar veya diğer sözleşme yapanlar müşteriyi böylesine pervasızca kullanarak yaşamı zehir etmeye devam ediyor buna karşı dura bilecek ne bir yasa ned müşteriye sahip çıkacak bir krum var..
    oysa ben internet sözleşmesini 8 gb üzerinden yapıyorsam internet sağlayıcı bunu bana sağlayamadığı zaman benim halkı olarak sözleşmeyi fesih etme hakkım olmalı.
    bu benin en insancıl talebim..

    20 gündür bana 50 gb akk nasıl bitti bir açıklama yapmadınkları için ve bana söz verilen hızı kasım ayında hiç bir şekilde sağlamadıkları için sözleşmeyi fesih etmek benim hakkım olduğunu düşünerek baska bir internet sağlayıcı ile anlaşma yaptım.
    bundan sonraki gelişmeleri buradan yayınlayıp paylaşacağım..
    İşte ülkemin emekçi insanları internet sağlayıcıları tarafından 24 aylık sözleşme ile böyle sömürülerek kendi ağına köle olarak kullananlar kendilerine böle hizmeti ettiriyorlar...

    Abdullah Oral..
#26.11.2016 20:05 0 0 0