YENİ SANAL ÇILGINLIK ÇAĞIMIZIN OYUNU OGAME HASTALIĞINA BULAŞAN HERKES DERDİNE DERMAN ARAYAN HERKES SORU SORANLAR CEVAP ARAYANLAR İTTİFAKLAR...HERKES BURDA SEN NERDESİN?

Etiketler:
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 2319
favori
like
share
John SteinbecK Tarih: 14.02.2007 11:36
Ogame i eskiden oynardim 2 ay oncesine kadar...

13.cü evrende ilk 20 ye kadar yukseldim hesabimi sinif arkadasima devrettim 15 gun gib kisa bir sureigine o da benden habersiz satti sonra ogameden sogudum anliyacaginiz ama 13de yeni acc actim tekrara 140lara yukseldim sonrada devrettim...

25.ci evrende kisa sure madencilik yaptim suanda o hesapta sevdigim bir abim var onun emekleri daha buyuk tabiki

vede 1.ci

17.ci evrendede kisa sure oynadim 22.ci olarak ama sonuc hazin

32.ci evrende oynuyodum 15 gun oncesine kadar 70lerdeydim sonra oss nedeniyle onuda biraktim taktik plan vb herseyi iyi bilirim

yeni gemiler filan cikmis onlar hakkinda pek bise bilmem ama yinede yardimci olurumm

sonuc hazin oynamiyorum ve de mutluyum
SeRsErİ_kİsS Tarih: 13.02.2007 16:40
bende oynuyorum 3ay oldu başlayalı bende 28 .evrendeyim
mozkaradas Tarih: 30.01.2007 13:39
BEN YNİ OYNAMAYA BAŞLADIM ÇOK SIRADIŞI Bİ OYUN VALLA, AMA BAYAA Bİ ZAMAN GEREKTİREN Bİ OYUN
DusTy! Tarih: 29.01.2007 09:37
Bi ara 13. evrende oynadım ama sıkıldım tutmadım :5:
behsat Tarih: 28.01.2007 08:11
bi ara 17.evrende oynuyodum 6 kere saldırı yedim hepsinde
%20 oldu ay çıkmayınca bıraktım...
kartal.8b Tarih: 23.01.2007 23:41
o game sitesi ne dostalar emeğe sağlık acil cevap
akilles Tarih: 14.12.2006 16:05
2-16-33-34
hepsinde oynuyorum
emre39 Tarih: 13.12.2006 19:56
BEN 5 EVRENDE OYNUTORUM HERKEZİ BEKLERİZ SEVGİLERLE RUNJE-1 YAŞASIN O GAME :46:
murat41 Tarih: 26.11.2006 10:34
bende 18 ve 33 deyim 33 nolu evrende komandır aldım amaoyunla tam ilgilenemedigim için komandır falan fayda etmedi.

önemli olan oyunla ilgilenmek,cocuk gibi bir oyun devamlı ilgi istiyor.



iyi oyunlar