Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 120 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Webmaster
Wbbden vbye gecis yaptim fakat bir kac sorun war
Wbbden vbye gecis yaptim fakat bir kac sorun war
626
Son güncelleme: 27.11.2007 20:26
narkoz68
wbbden vbye gecis yaptim ama uyeler siteye giridigi zaman uyelere dioki... yasaklandiniz ve uyeleri memberlistte gozukmuo Levis ustam Yardimci oLursan sevinirim
#30.10.2007 17:28
0
0
0
FreddyKrueger
BununLa iLqiLi AçıLan KonuLarda Gereken Cewabı BuLabiLirSin...
Arama YaparSan Tabi : )
#01.11.2007 10:46
0
0
0
empy
Bu tür işlemler her zaman güncelleme gerektirir.Versiyon yükseltme başka bir servera taşınma gibi durumlarda kurulumu tamamen bitirdikten sonra vb güncelleyerek yeni sisteme yada yere uyum sağlamasını sağlayabilirsiniz.
#20.11.2007 08:34
0
0
0
narkoz68
@
FreddyKrueger
adlı üyeden alıntı:
BununLa iLqiLi AçıLan KonuLarda Gereken Cewabı BuLabiLirSin...
Arama YaparSan Tabi : )
Orijinali Göster...
aramada yanlis arama sonuucnda bazen ulasilmio ama ben ticketle sorunu cozdum tskler
#27.11.2007 20:26
0
0
0
Wbbden vbye gecis yaptim fakat bir kac sorun war Konusuna Benzer Konular
hollanda desenli kurabiye ben yaptım
24.05.2009
Dragon's Lair II - Time Warp Hileleri
21.03.2009
Ne Yaptim Sana
12.04.2004
Lütfen yardim edin Emuhle yi installieren yaptim ama verbinden yapmiyor
11.05.2004
Warum Erdbeeren scharf machen
28.05.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı