Wbbden vbye gecis yaptim fakat bir kac sorun war

Son güncelleme: 27.11.2007 20:26
  • wbbden vbye gecis yaptim ama uyeler siteye giridigi zaman uyelere dioki... yasaklandiniz ve uyeleri memberlistte gozukmuo Levis ustam Yardimci oLursan sevinirim
#30.10.2007 17:28 0 0 0
  • BununLa iLqiLi AçıLan KonuLarda Gereken Cewabı BuLabiLirSin...

    Arama YaparSan Tabi : )
#01.11.2007 10:46 0 0 0
  • Bu tür işlemler her zaman güncelleme gerektirir.Versiyon yükseltme başka bir servera taşınma gibi durumlarda kurulumu tamamen bitirdikten sonra vb güncelleyerek yeni sisteme yada yere uyum sağlamasını sağlayabilirsiniz.
#20.11.2007 08:34 0 0 0
  • @FreddyKrueger adlı üyeden alıntı:
    BununLa iLqiLi AçıLan KonuLarda Gereken Cewabı BuLabiLirSin...

    Arama YaparSan Tabi : )
    Orijinali Göster...


    aramada yanlis arama sonuucnda bazen ulasilmio ama ben ticketle sorunu cozdum tskler
#27.11.2007 20:26 0 0 0