Metin-2 - Oriental Action MMOG

Son güncelleme: 15.07.2011 04:30
  • arkadaşlar bir süredir oynuyorum. çok beğendim silkroad türü ve görevleri olsun monster leri olsun güzel bir emek verilmiş oyun.

    üye olup denemenizi tavsiye ediyorum. Türküyede yaygınlaşıyor

    Türklerin takıldığı server : Metin-2 - Oriental Action MMOG

    3 haritadan istediğinizi seçin ve oranın insanı olun. ben 1. haritadayım.
#17.11.2007 13:39 0 0 0
  • Metin2

    Sunucu : Alesta Ch1
    Lewl : 78
    Tür : Ninja
    Medeni D. : Oyunda Bekar
    Adı : ******x***** (adımı değiştirdim)
    At Lwl : 53 (zırhlı,savaş atı)
    İtemler :

    1- Geniş Kılıç+9
    2- Siyah Yaprak Hançer+9
    3- Makas Hançer+9
    4- Dolunay+9
    5- Gümüş Cevheri (7.900 adet)
    6- Abonoz Cevheri (3.000 adet)
    7- Ork Dişi (300 adet)
    8- Olta+11
    9- Solucan (10.000 adet)
    10- Pot (büyük boy*100.000 adet)

#28.09.2008 12:33 0 0 0
  • ben oynuyorum.
#28.11.2008 08:59 0 0 0
  • bende gigo da sanal oynuyam
#29.11.2008 19:27 0 0 0
  • Sunucu: Manas
    Karakter: Savaşcı
    LwL: 40
    Nick: Mckodq
    Lonca Nick: eLoXos
#29.11.2008 19:51 0 0 0
  • Sunucu : Grifon Ch4
    Lewl : 14(daha yeni basladım 1 günde bu seviyeye ulaştım)
    Tür : Savaşçı
    Medeni D. : Oyunda Bekar
    Adı : DeviL38
#08.12.2008 16:27 0 0 0
  • TÜRKLERİN YAPTIĞI OYUNLARI OYNAMIYOM ÇÜNKÜ HEPSŞ ÇOK KÖTÜ
    BENİM FİKRİM
#12.12.2008 18:06 0 0 0
  • METİN2 OYNADIM CHAR..
    Server Yakamoz
    Krallık ChinJo
    Karakter Bedensel Savaşçı
    lvl 56
    7 Tane Yapılmamış görev
    +9 Dolunay
    +8 Ejderha Plaka-+3 Yaşam Taşı Basılı
    +6 Siyah Yuvarlak Kalkan
    +7 Abanoz Küpe
    +7 Gümüş Bilezik
    200 Max Hp li +6 Abanoz Kolye
    500 Max Hp li yeşimtaşı Ayakkabı
    +6 Cennetin Gözü Bilezik
    %6 Kılıç Savunmalı Küpe
    +5 Dolunay
    At seviye 11

    noimage
#12.12.2008 18:09 0 0 0
  • bn de oynuorum lwlim74

    atımı mastır yaptım 13 sewiye atım
#28.02.2009 21:19 0 0 0
  • bende oynuyorum lwl 70 alestada şaman.
#22.03.2009 11:05 0 0 0
  • bende banlıyım ama 90 a %98 kalmıştı
    nerdeyse GM olcaktım 36 lvl banlandı 22 lvl ile klikya da oynuyom
#11.05.2009 18:15 0 0 0
  • 48LWLİM BANNET OLDU TRAMOLA AİLESİNE HAKARETTEN AMA ETMEDİM OYUNUM AÇILIRMI BANNET KALKARMI GEÇİCİ CEZAMI LÜTFEN YRDM EDİN
#20.01.2010 20:54 0 0 0
  • Saol Paylasim İçin
#31.01.2010 18:31 0 0 0
  • şu metin2 ortinal mi ne başka dil mi
#04.06.2011 14:08 0 0 0
  • pspdnz 99 lwl olduğunda veya kastığında işte gm olunmaz bir halt bildiğiniz yok anca atıyorsunuz gereksiz mesaj atmayın sen daha türkte kasıp gm olunuyo diyosan senin vay haline madem oynamayı bilmiyon bari foruma artistlik yapmak için mesaj koyma...
#06.06.2011 14:42 0 0 0
  • ben 3 sene evvel yeniceride anatoliada oyniyordum
#15.07.2011 04:30 0 0 0