Nick İstek

Son güncelleme: 24.01.2008 10:18
  • beyler bir nick isteind buluncam

    boyut:3

    renk:kırmızı-beyaz

    nick:@uZ

    simdiden tesekkur ederim...
#01.12.2007 18:41 0 0 0
  • BuLunduqum PC 'de PhotoShop Yoq Arkada$ım, O Yüzden NiCkin GeCikeCek... Tabi Ba$ka Yapan oLmazSa : )
#03.12.2007 12:37 0 0 0
  • olsun abi eywallah..
#03.12.2007 18:15 0 0 0
  • noimage
#08.12.2007 16:39 0 0 0
  • saol abi
#14.12.2007 10:57 0 0 0
  • yabiri su nick nasıl yapılıo anlatsın
    ya
#16.12.2007 17:10 0 0 0
  • photo shop ile :D
#16.12.2007 19:37 0 0 0
  • Boyut:2
    Renkler:Kırmızı-;Beyaz,Sarı
    Yazılacak Şey:By_ergen
#19.01.2008 16:35 0 0 0
  • @By_ergen adlı üyeden alıntı:
    Boyut:2
    Renkler:Kırmızı-;Beyaz,Sarı
    Yazılacak Şey:By_ergen
    Orijinali Göster...


    noimage

    Bunun Gibi Mi oLaCak Yani ¿

    Eqer öLeySe Renk Geçi$Lerini de SöLe...
#19.01.2008 17:25 0 0 0
  • onun gibi olcak
    giderken sarı beyaz bir onde donerken kırmızı :)
#19.01.2008 17:29 0 0 0
  • @By_ergen adlı üyeden alıntı:
    onun gibi olcak
    giderken sarı beyaz bir onde donerken kırmızı :)
    Orijinali Göster...


    Yukardaki NiCkteki RenkLere Göre Örnek Verir MiSin, AnLamadım NaSıL iStediqini...

    Örneqin,

    Kırmızı Yerine Sende Ne oLaCak ¿ Mawi Yerine Ne oLaCak ¿
#21.01.2008 19:12 0 0 0
  • renklerde onun gibi olsun farketmez oda güselmiş :D
#21.01.2008 19:48 0 0 0
  • noimage
#23.01.2008 16:13 0 0 0
  • Tesekkurler :)
#24.01.2008 10:18 0 0 0