By_ergen siir köşesi (buyrun)

Son güncelleme: 19.12.2007 18:25
  • Bahcemizde 2 Renk Gül var
    Bir Gül Baygın Durur Bahcede
    Yaprakları serin
    Sen Sarı Papatyaların En Sarısı
    Yağmur Gibisin
    Bir Gül Daha Baygın Durur Bahcede
    Yaprakları Serin
    Ben Kırmızı Güllerin En Kırmızısı
    Aşkınla Sarhoş Gibiyim
    Anlasana Bahcemizde iki Renk Gül Var
    Sarı Papatya Kırmızı
    Eger Sen Bende Vazgecersen Sarı Papatya Solsun
    Eger Ben Senden Vazgecersem Kırmızı Gül Kefenimin Rengi Olsun....
#18.12.2007 10:27 0 0 0
  • Main-Board'a
    Kişisel Sayfamda Size Siir Yazıcam Demiştim
    Bakın Ben Sözümü Tuttum Levis usta ve Sitesi icin
    Bir Flash Calısması Yaparak 10 Tesekkur Alırsın
    Radyo Vakti Canım Damar Calarlarsa Aglarsın
    İstek Yapıp O Sarkıyı Siteye Armağan Edersin
    Ama Noldu Sen Yine Bir Eziksin
    Bir Gün Dj Olmak İcin Nerqish Ablaya Basvurursun
    Ama O Gerek Yok Diyince KaFana KaFana Vurursun
    Sonra Diğer Sitelerden Alıntı Yaparsın
    Bir Tesekkur İcin Yalvarırsın
    Sonra Ellerine Saglık Adlı Yazıyı Kopyalarsın
    Butun Kategorilere Girer Yapıstırırsın
    Zaman Gelir Mod Olmaya
    Dersin Levis Ustaya
    O der Sana Yar Sacların Lüle Lüle hadi Sana Güle Güle
    İşte o'gün Anlarsın Sen Berbat Bir User'sin
#18.12.2007 10:42 0 0 0
  • Zaman Gelir Mod Olmaya
    Dersin Levis Ustaya
    O der Sana Yar Sacların Lüle Lüle hadi Sana Güle Güle
    İşte o'gün Anlarsın Sen Berbat Bir User'sin

    Valla buna bayildim yar saclarin lule lule hadi sana gule gule cok guzeldi valla kalemine eline yuregine saglik
#18.12.2007 10:45 0 0 0
  • Köti bir Amacım yok
#18.12.2007 10:49 0 0 0
  • Sensin Canım

    SENSIN BENIM DOGAN GUNESIM
    BENI SARAN,ISITAN,YAKAN,
    ICIME KADAR ISLEYEN
    SENSIN BENIM KARANLIK GECEYI AYDINLATAN
    AYIM VE YILDIZLARIM
    SENSIN GULUM;
    BENI DUYGUSALLIGA ITEN,AGLATAN,DUSUNDUREN
    BENI DELI YAPAN,ARZULARIMI CILDIRTAN
    SENSIN BANA;
    YASAMA SEVINCINI VEREN,SEVMESINI OGRETEN
    ANIDEN HIC OLMADIK ANDA
    GUZEL BIR SARKI SOYLETEN
    DALIPTA HAYAL KURDURAN
    YUCE ALLAH'A SONSUZ DUALAR ETTIREN
    BENI HIRSLI YAPAN SONRADA KORKUTAN
    SENSIN,ILK VE SON UMUDUM
    OZLEM DUYDUGUM,BAGLANDIGIM
    UGRUNA OLDUGUM
    SENSIN;
    MAVI DENIZDE,UFUKTA GORDUGUM
    HAYALLERIM
    SENSIN;
    CILGINCA ISTEDIGIM,
    SEVDIGIM...
#18.12.2007 10:51 0 0 0
  • Seni Seviyorum De...

    Seni seviyorum demekle iş bitmiyor.
    Gitmiştin....
    Yanında benliğimin bir parçasını alıp,
    Yüreğimi ise yarım bırakıp,
    Elveda demeden çekip gitmiştin.

    Başarmıştın....
    Geceleri uykumu bölmeyi,
    Aklımdan çikmamayı,
    Uzakta olduğun halde beni ağlatmayı başarmıştın.

    Göstermiştin...
    şerefsiz birinin nasıl oldugunu,
    Hırçın tarafını,
    Gözlerinde yalan söyleye bildiğini göstermiştin.

    Demiştin...
    Seni seviyorum diye,
    Sonsuza kadar senleyim,
    Korkma hep yanındayım demiştin.

    Anlamıştım...
    Herkese güvenilmedigini,
    Insanların iki yüzlü ola bildiğini,
    Seni seviyorum demekle işin bitmediğini anlamıştım.
#18.12.2007 10:52 0 0 0
  • Gece ve gündüz

    Yanlış mıydı bütün korkularımız
    korkularımızın arkasına saklanıp bir şeylere
    Haksızlık mı ettik hayatın bize yaptığı gibi
    Ben gecenin karanlığından değil gündüzden korkuyorum
    Kefenin rengi beyaz değil miydi gündüz gibi aydınlık
    Mezar taşımız ya
    Gece dürüsttür saklar bütün ayıplarımızı,
    Dürüsttür işte kimler kötü söyler gece
    Gece cömerttir unutturur, unutmak istediklerimizi
    Gece, sevecendir alır bizi koynuna vardırır sabaha uyutur bizi kendisi uyumadan
    Gece, dünyanın kendi doğası vardır güçlüler görür sabahı
    Gecedir bizi aşka getiren
    Ve gecenin karanlığı değil midir gündüzün hayallerini verdiğimiz
    Gece insaflıdır unutturur bütün acıları
    Gece değil midir aynaya bakmadan sokağa çıkabildiğimiz
    Oysa gündüz kalleştir bütün acıları serer önüne
    Gündüz değil mi herkesin maskeyle dolaştığı
    Gündüz değil mi iyiyi kötüyü saklayan..


    farkındamısın?

    Senin, o masum çehrenle bütünleşmiş gözlerini,
    hafızama kaydettim...
    El yazması, göz nurun olan gül kokulu vecizeleri,
    kalbime hapsettim...
    Seni bir daha silinmemek üzere benliğime yazdım.
    O siyah, gür saçları yolunu gözlerken ağarttım.
    Gülen gözlerimi ağlattım... Farkında mısın?

    Farkında mısın?
    Kirdim sana şiir yazan elimi.
    Kestim ismini sayıklayan dilimi.
    Kör ettim resmine bakan gözlerimi.
    ve... öldürecektim senin olan kalbimi...
    yapamadım..
    Farkında mısın, sana kıyamadım...
    Sana kıyamadım.

    dokunmasınlar...

    Gönlüm düştü, sende buldum kendimi,
    Gülüm; yüreğinin içine düştüm...
    Dokunmasınlar bize, dokunmasınlar,
    Gönlündeki bana dokunmasınlar,
    Ve bendeki sana; dokunmasınlar...

    Zulmü de güzeldir; yar ediyor sa,
    Taa iliklerime kar ediyorsa,
    Her bakışın beni öldürüyorsa,
    Gerçekten ölsem de; dokunmasınlar,
    Sevdama,dünyama dokunmasınlar...

    Kırk yıl aç bıraksan, gönlüm senle tok,
    Sen varsan; dünyada; sanki ölüm yok,
    Kirpiklerin olmuş; ateşten bir ok,
    Atıp beni yaksan, dokunmasınlar,
    Gönül yangınıma; dokunmasınlar...

    Ruhlar yücelerde, kalpler neşede,
    Tenler aşkta, gözler; hep temaşada,
    İzbe olsun; bir tenhada, Köşede,
    Buluşmuşsak bize dokunmasınlar,
    Gülüme, canıma; dokunmasınlar...
#19.12.2007 14:45 0 0 0
  • Ya bide cok merak ettim bunlari gercekten senmi yazdin
#19.12.2007 15:20 0 0 0
  • Ewet Arkadasım Saten Kişisel Sayfama Bakarsan Siir Yazma Konusuyla İlgili Yetenekli Olduma İnandıımdan Bahsetmiştim...
#19.12.2007 15:42 0 0 0
  • himmm iyiymis
#19.12.2007 16:23 0 0 0
  • Beyenmene Sewindim
#19.12.2007 18:25 0 0 0