Bahcemizde 2 Renk Gül var
Bir Gül Baygın Durur Bahcede
Yaprakları serin
Sen Sarı Papatyaların En Sarısı
Yağmur Gibisin
Bir Gül Daha Baygın Durur Bahcede
Yaprakları Serin
Ben Kırmızı Güllerin En Kırmızısı
Aşkınla Sarhoş Gibiyim
Anlasana Bahcemizde iki Renk Gül Var
Sarı Papatya Kırmızı
Eger Sen Bende Vazgecersen Sarı Papatya Solsun
Eger Ben Senden Vazgecersem Kırmızı Gül Kefenimin Rengi Olsun....
Main-Board'a
Kişisel Sayfamda Size Siir Yazıcam Demiştim
Bakın Ben Sözümü Tuttum Levis usta ve Sitesi icin
Bir Flash Calısması Yaparak 10 Tesekkur Alırsın
Radyo Vakti Canım Damar Calarlarsa Aglarsın
İstek Yapıp O Sarkıyı Siteye Armağan Edersin
Ama Noldu Sen Yine Bir Eziksin
Bir Gün Dj Olmak İcin Nerqish Ablaya Basvurursun
Ama O Gerek Yok Diyince KaFana KaFana Vurursun
Sonra Diğer Sitelerden Alıntı Yaparsın
Bir Tesekkur İcin Yalvarırsın
Sonra Ellerine Saglık Adlı Yazıyı Kopyalarsın
Butun Kategorilere Girer Yapıstırırsın
Zaman Gelir Mod Olmaya
Dersin Levis Ustaya
O der Sana Yar Sacların Lüle Lüle hadi Sana Güle Güle
İşte o'gün Anlarsın Sen Berbat Bir User'sin
Yanlış mıydı bütün korkularımız
korkularımızın arkasına saklanıp bir şeylere
Haksızlık mı ettik hayatın bize yaptığı gibi
Ben gecenin karanlığından değil gündüzden korkuyorum
Kefenin rengi beyaz değil miydi gündüz gibi aydınlık
Mezar taşımız ya
Gece dürüsttür saklar bütün ayıplarımızı,
Dürüsttür işte kimler kötü söyler gece
Gece cömerttir unutturur, unutmak istediklerimizi
Gece, sevecendir alır bizi koynuna vardırır sabaha uyutur bizi kendisi uyumadan
Gece, dünyanın kendi doğası vardır güçlüler görür sabahı
Gecedir bizi aşka getiren
Ve gecenin karanlığı değil midir gündüzün hayallerini verdiğimiz
Gece insaflıdır unutturur bütün acıları
Gece değil midir aynaya bakmadan sokağa çıkabildiğimiz
Oysa gündüz kalleştir bütün acıları serer önüne
Gündüz değil mi herkesin maskeyle dolaştığı
Gündüz değil mi iyiyi kötüyü saklayan..
farkındamısın?
Senin, o masum çehrenle bütünleşmiş gözlerini,
hafızama kaydettim...
El yazması, göz nurun olan gül kokulu vecizeleri,
kalbime hapsettim...
Seni bir daha silinmemek üzere benliğime yazdım.
O siyah, gür saçları yolunu gözlerken ağarttım.
Gülen gözlerimi ağlattım... Farkında mısın?
Farkında mısın?
Kirdim sana şiir yazan elimi.
Kestim ismini sayıklayan dilimi.
Kör ettim resmine bakan gözlerimi.
ve... öldürecektim senin olan kalbimi...
yapamadım..
Farkında mısın, sana kıyamadım...
Sana kıyamadım.
dokunmasınlar...
Gönlüm düştü, sende buldum kendimi,
Gülüm; yüreğinin içine düştüm...
Dokunmasınlar bize, dokunmasınlar,
Gönlündeki bana dokunmasınlar,
Ve bendeki sana; dokunmasınlar...
Zulmü de güzeldir; yar ediyor sa,
Taa iliklerime kar ediyorsa,
Her bakışın beni öldürüyorsa,
Gerçekten ölsem de; dokunmasınlar,
Sevdama,dünyama dokunmasınlar...
Kırk yıl aç bıraksan, gönlüm senle tok,
Sen varsan; dünyada; sanki ölüm yok,
Kirpiklerin olmuş; ateşten bir ok,
Atıp beni yaksan, dokunmasınlar,
Gönül yangınıma; dokunmasınlar...
Ruhlar yücelerde, kalpler neşede,
Tenler aşkta, gözler; hep temaşada,
İzbe olsun; bir tenhada, Köşede,
Buluşmuşsak bize dokunmasınlar,
Gülüme, canıma; dokunmasınlar...