Türkiye Bu Sloganlarla Tanıtılacak

Son güncelleme: 19.03.2012 20:04
  • noimage

    Türkiye'nin 2008 reklam kampanyalarında kullanılacak görsellerin alt sloganı, "Turkey, Open for everyone - Türkiye, Herkese açık" olacak. "2010 İstanbul Kültür Başkenti" afişlerinin sloganı ise "Promise of life - Yaşam vaadi." Reklam afişlerin çerçevesini Türk kahvesi ve çini motifleri resmi süsleyecek.
    AA muhabirinin Kültür ve Turizm Bakanlığından aldığı bilgiye göre, gelecek yıl 83 ülkede, 10 grupta, 10 reklam şirketinin yürüteceği reklam kampanyalarının görselleri belli oldu. Buna göre, Türkiye'nin 2008 reklam kampanyalarında kullanılacak görsellerin alt sloganı sloganı, daha önce kullanılan ve çok beğenilen "Welcomes you" ile Mevlana'nın "Gel, kim olursan gel" sözlerini çağrıştırır nitelikte: "Turkey, Open for everyone - Türkiye, Herkese açık." Reklamlarda Türkiye'nin tarihi, doğal güzellikleri ile yemekleri sunulacak. Afişlerde, Türkiye'de tatil yapan mutlu kişi görüntüleri yer alacak.
    Reklam afişlerin çerçevesini Türk kahvesi ve çini motifleri resmi süsleyecek.


    noimage

    noimage

    Aynı zamanda, Türkiye'de Musevilik, Hristiyanlık ve İslamın bir arada olduğunu vurgulamak için "Hoşgörü Evi" sloganı kullanılacak.
    Bu sloganın olduğu afişteki açıklama ise şöyle:
    "Bu ilim toprağı, uyum ve hoşgörü içinde yaşayan farklı dinler, ırklar ve milletlerin beşiği olmuştur. Çok sayıda kilise ve sinagog Anadolu'da yerleşmiştir. Hoşgörü ortamında büyütülen nesiller, bu toprakların eski sahiplerinden miras kalan bu mabetleri ve sanat çalışmalarını korumayı başarmıştır." "Tarihi keşfet" sloganının olduğu afişte, Hz. İsa ile İstanbul'daki camiler bir arada verilecek.


    noimage

    noimage

    Türk yemeklerinin tanıtıldığı afişlerde "Food for every mood - Her ruh hali için yemek" sloganı kullanılacak.
    Afişte yer alacak açıklama da şöyle:
    "Bu cömert topraklar size muazzam bir iklim, zengin sebze mutfağı ve taze et sunuyor. Çeşitlilik, Türk mutfağının en önemli özelliğidir. 1000 yıllık tarihe sahip Osmanlı mutfağı, Türk mutfağını olgunlaştırmıştır.
    Balık, et, sebzeler ve hamur işleri birçok şekilde sunulabilmekte; tüm lezzetlerin taze ve doğal olduğundan emin olabilirsiniz."


    noimage

    noimage


    Gelecek yılki reklam kampanyalarında İstanbul'un 2010 yılında kültür başkenti olacağı vurgulanacak.
    "İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti" konulu reklam afişlerinde, "Promise of life - Yaşam vaadi" sloganı kullanılacak.
    İstanbul'daki Kapalı Çarşı, Beyoğlu, Topkapı, Ayasofya'daki Hz. İsa figürü ile hamamlar ve şehrin diğer güzellikleri afişlerde küçük kareler içinde verilecek. Ayrıca, İstanbul için "Kültürel hazine" ifadesi kullanılacak ve "İstanbul, Avrupa ile Asya'nın zarif karışımını sunuyor" denilecek.
#29.12.2007 11:58 0 0 0
  • TEŞEKKÜRLER...
#29.12.2007 23:24 0 0 0
  • iyide ben aradığım şeyi bulamadım
#19.03.2012 20:04 0 0 0