Sanırım Yağmur Ağlıyor

Son güncelleme: 15.01.2008 15:07
  • noimage

    Sanırım Yağmur Yağıyor

    Hava Birden Karardı
    Ve İçimi Derin Bir Sensizlik Sardı
    Evet Sanırım Yağmur Yağıyor...



    Ortalık Buram Buram Toprak Ve Hüzün Kokuyor
    Kupkuru Bir Ağaçta Simsiyh Bir Kuşsusuyor Ve Yine Susuyor
    Bişeyler Oluyor Ama Anlamıyorum
    Sanırım Yağmur Yağıyor...



    Yüzüme Sıcak Ve Küçük Damlalar Değiyor
    Nereden Geliyorlar Diye Bakıyorum Ama Göremiyorum
    Birden Tüylerim Diken Diken Oldu Ve Kalbim Daha Hızlı Atıyor
    Sanırım Yağmur Yağıyor...




    Sonra Birden Sen Geliyorsun
    Tam Karşımda Durup Bana Gülümsüyorsun
    Ama Git Gide Uzaklaşıyor Gölgen
    Bilmem Niye Yağmur Aniden Hızlanıyor Ve Kendimi Sensiz Hissediyorum
    Sanırım Ben Ağlıyorum...



    noimage
#09.01.2008 16:57 0 0 0
  • noimage

    idam et bu ayrılığı...


    Yar.. Bakma gözlerime öyle.. Göremezsin orada savaştan öte bir şey. Okunmaz bende mutluluğun izi.. Saçlarımdan süzülür ayrılığın tadı. Gitmeler yer tutmuştur yüreğimde, hasret delip geçmekte ruhumu..


    Ve aklım terk etti beni, senin ardından..


    Yar.. Susma bana öyle , bir şey de.. Gel de geleyim, git de gideyim. Ama batırma içime bu sessizliği..


    Şimdi hangi şehre sığınırım, hangi kapılarda bulurum izini..


    Hayat küsmüş, seninle basıyor üstüme, ölüm uzuyor içimdeki yollara. Ve ben yavaş yavaş düşüyorum gidişine astığın uçuruma.. Şimdi ne okunur, ucuna kan bıraktığın dudağımda. Gözlerime yuva yapmış hüzün kırıkları, bata çıka yaşıyorum bu koca yalnızlığı.. En keskin susmalarda öldürdün beni, harflerimi de adıma gömdün. Kara yazılarda okudum hikayemi..


    Duvarlarda çürüdü parmak uçlarım. Soğuk bir hücre ayazına gömdüm, yüzümde açan gölgeni..


    Yar.. Durma öyle uzakta, öteden estirme ayrılık rüzgarını. Hazan değdirme yaralarıma. Şimdi yalvarışlar dizilmiştir gözlerime, yüzüme bir bıçak gibi bakma! Vurma içime bu soğuk sabahı. Unut gecenin en derin yaralarını. Varlığınla ört yüreğimi, uykuma geçit ver. Solgun düşler derledim yarına, aklımda büyüttüm ismini..


    Yokuşlara dayanmaz ömrüm, idam et bu ayrılığı..


    Yol ver gideyim, içimin en titrek yanına seni nöbet bileyim. Hem daha mı çok benden kanayan yaraların ?.. Bir yol ver, bir şey de ama susma!


    İniltisinden durulmaz yoksa bu ayrılığın. Ve dokunmaz ellerim sana, sen aldırmasan da..


    Gözlerindeki kor acıtmasın yüreğimi, ben unuttururum varlığımı..


    Yar.. Yakma bu sonbahar düşkünü hayatımı, gömerim geçmişe adımı. Ama bitmesin bu ayrılığın son mısraları. Çünkü bu; yarası içinde saklı bir bedenin son duaları..



    alıntı
#10.01.2008 16:42 0 0 0
  • noimage


    Hatırlıyor musun kim olduğunu?
    Hâlâ hissedebiliyor musun?
    Ne zamandır farkında mısın yokluğunun?
    Arasan bulur musun kaybolduğun yerleri?

    Gündüzün geçtiğini farketmedin bile
    Anılar sinemasından bir bilet almışsın bu gece
    Ömrün küsmek ve pişmanlıkla geçip gidiyor
    Hâlâ aynı soruyu soruyorsun kendine ..

    Bazen kendi gölgene basar sendelersin ıssız sokaklarda
    Bir karayel eser, üşütür, yalnızlığını yüzüne vurur
    Çıkar gelir pişmanlıklar en zayıf anında
    Boğazında yıllanır bir düğüm,

    Umurunda mı Zamanın Senin Küskünlüğün?

    İçin öyle sıkılır kimse bilmez neyin var, sen bile ..
    Olup bitenleri seyredersin öylece
    Yalnızsındır kabalıklar içinde kim daha iyi bilir ki
    Bir ses vardır çözer herşeyi yasaktır duyamazsın ..

    Bazen kendi gölgene basar sendelersin ıssız sokaklarda
    Bir karayel eser, üşütür, yalnızlığını yüzüne vurur
    Çıkar gelir pişmanlıklar en zayıf anında
    Boğazında yıllanır bir düğüm



    UMURUNDA MI ZAMANIN SENİN KÜSKÜNLÜĞÜN ??
#10.01.2008 16:55 0 0 0
  • noimage

    Dilsizdi en güzel satırlar
    Kalemler kimsesiz
    Hiçbir ömür yetmezdi anlatmaya
    Yetmezdi hiçbir hayata sevmek

    Son satırda bitti işte
    Dizildi üç nokta art arda
    İlki kanayan bir yara
    Kimse bilmeyebilir bunu şairden başka

    İkincisinde her yanı saran sessizlik
    Farkına varırsın neler olup bittiğinin
    Bitimsiz olan tek şeyin umut olduğunu
    Ve ona sarılarak su üzerinde kalabileceğini fırtınalı denizlerde

    Üçüncü noktada utanmaya başlarsın
    Unutmaya alışan yüreğinden
    Utanmaya başlarsın
    Dinleyip de gece boyu eskisi gibi ağlayamadığın o türküden

    Daha sonrası mı?
    Daha sonrası yalnızlıktır sadece
    Ağlayamamaktır artık gidenin ardından
    Yani unutursun
    Ve eninde sonunda unutur seni unuttukların

    Son satır da bitti işte
    Ne rüyalarımı zapteden o aşk
    Ne bir ağıt ölenin ardından
    Tüm yaşanılanlar
    Karanlık sulara gömülür
    Batan bir gemi gibi
    Bir tek şiirini bırakır ardında
    Ne sen kalırsın
    Ne bir başkası

    Ses durulur
    Yankısı yaşanmayana vurur
    Biter son satır
    Ve şair vurulur...!
#10.01.2008 17:00 0 0 0
  • noimage

    Gittin...
    Benim sevdiğim kadın bu değildi dedin...
    Anlayamadım!?



    Değişen ben miydim gerçekten?! Oysa hala aynıydı gözlerindeki ışığı gördüğümdeki heyecanım!


    Bana her dokunuşunda yükselen kalp atışlarım hala aynıydı...



    Neydi değiştiğini düşündüğün şey...
    Neydi???

    ...Adam olmaz dedin senden,...
    ...Adam nedir dedim içimden....
    ...Fark etmezdi deli sevdim,...
    ...Güvenseydin ya da salıverseydin!...



    Bahaneler aradın kendine... Kendinden uzaklaştırmak için çok şeyi yok ettin sevgimde...



    Hiç bişey anlamamamı istedin ama gözüme sokmak için her köşe başında izlerini bıraktın! Sanırım çekilen ben olayım diye...



    Ben kendimi çekecektim, son hamleyi sen yapacaktın... İşte o an... Sanırım amacına ulaştın!

    ...Git gideceksen bekleme,...
    ...Farklı değilsin sende,...
    ...Gideceksen bekleme......
    ...Git gideceksen bekleme,...
    ...Başka birşey söyleme,...
    ...Gİdeceksen bekleme......


    Oysa görmüyordum hayatımdan gelip geçen şeyleri... Açtığın yaraların acılarını görmüyor, kanını durdurmuyordum. Sevdikçe seviyordum seni...


    Artık gülüşünün o muhteşem büyüsünü ne zamandır görmediğimi, seni o cafenin cam kenarında oturup arkadaşlarına saçtığın gülücüklerde gördüm!


    Durdum, bir köşeden seni izledim...


    Nerde bitmişti bu ilişki?.. Ben hiç fark etmedim!


    Şimdi diyorsun ki; benim sevdiğim kadın bu değildi... Haklısın, senin sevdiğin kadın kör değildi...


    Masal gibiydi onun sevgisi... Her masal mutlu biter ya, bu masal beceremedi...



    Biz sevdik...

    Ben kör oldum...

    Sen gittin...

    Ben anlamadım...

    Sen güldün...

    Ben uyandım...

    Bu masal bitti!


    Gülüşlerim vardı benim...
    Ben kimim, ben nerdeyim?
    Tam karşıya geçerken ...


    Yalan çıktın bulunmadın sözünde
    Sormadın hatırım çıktın savuştun
    Arzumanım kaldı ela gözünde
    Serimi sevdaya saldın savuştun

    Su gibi le akmadın gittin
    Gün gibi karşıma çıkmadın gittin
    Bir kere yüzüme bakmadın gittin
    Beni ataşına yaktın savuştun

    Kul Pervane'm der yolun gözettim
    Geldiğin yollara güller bezettim
    Öz yarimdir deyi elim uzattım
    Hemen hatırımı yıktın savuştun
#11.01.2008 17:16 0 0 0
  • noimage

    Gunum dunumu tutmaz oldu
    Artik bu zaman kadar cektim hep cile
    Sadece benimmi bu kadar cefa
    Kimsenin sucumu yok acaba
    Bahari bekliorum ama nerede
    Hep sonbahar,
    Gelse bile artik hersey icin cok gec
    Cunku kurtulusum intihar
    Kendi kendimin cellati olmak
    Bir kursunla herseyi bitirmek
    Dert, tasa, keder hepsi biter ama bana yeter
    Yasam bana her cezadan beter
    Karanlik bi boslugun icinde
    Gozlerim gormez, gorunmez bir labirent
    Ulasacagim tek bir yola isia
    Yalniz birakin beni intiharla

    Bos sokaklarda yalniz gezinen dusuncelerinle
    Gulduruyorsun beni
    Gerekirse ben giderim adim kalir
    Dostlar beni hatirlasin
    Tam bir ay sonra hersey biter
    Sen gider hayatin soner
    Bu herseyi bastan sona tamamini kozler
    Yapma ya sonra..
    Karsiya gecince ne olacak
    Saniyormusun hersey yolunda?
    Hayir dostum burasi senin yerin
    Savasip ustesinden gelmelisin
    İntihar etme kurtulus degil sana
    Her kotu seyin baslangiciysa
    O zman kal bu dunyadada birak ayrilmayida
    Savas sen arkadas (arkadas)

    Engel olma sakin yapma deme bana
    Gercek cehennemi yasadim ben bu dunyada
    Aldiim en buyuk hediye aldatilmak
    O yana bu yana itilip terkedilmek
    Caresizligime her gun yenisi eklendi
    Ne arayip soranim, nede sevenim oldu
    Her gece goz yasimla avuttum ben, derdimle
    Yakardim valaha sabaha kadar asil canimi

    Hayir sana engel olmayacagim ben
    Ama biraz dur ve dusun istersen
    Her zamanki gibi cabuk karar verme
    Birazda kulak ver bu dunyayi dinle
    Dunya sanki seni sıkıstırmıs
    Bir kara bulut gibi bunalima itmis
    Bilmiorum sen zor bir yerdesin
    Kararim kesin artik geri gelmelisin

    (?) duramam ama biter yasam olmekle her sorun hallolacak
    Evet
    Cehennemi ben bu dunyada yasadim zaten
    Artik cekecegim dert kalmadi benim
    Hakkim helal olmayana bile olsun helal
    Dogdugum gun kan agliyor gormusum ama
    Simdi zman geldi catti iste bana
    Ayriligin anahtari su an elimde

    Ayrilmakmi biktim bu laflardan
    Uyan KIZIM kendine gel ruyadan
    Gercek cehennemi yasadim diyorsun
    Sonra laflarindan kacip gidiyorsun
    Bu nasil cehennemi gormek bole
    Cehennemi gorsen donersin geriye
    İntihar ettiinde doner hersey basa
    O zman yasarsin sonsuza (sonsuza) (sonsuza)
#11.01.2008 17:26 0 0 0


  • noimage

    Seviyorsan askina ozgurluk ver
    Eger seni terk edip giden geri gelirse
    Bilki senindir
    Geri donmezse hic bir zaman senin degildir

    Birgun bir cilginlik edip
    Seni sevdigimi soylesem
    Alay edip gulermisin
    Yoksa sende severmisin
    Konusmadan gozlerinle
    Beni sevdigini soylesen
    Yuregime gozlerini olene dek muhurlesem

    Var mi cesaretin aska
    Bak simdi kalbime param parca
    Gozyaslarim karisti yagmura
    Damla damla sevdan damliyor yuregime hala
    Kokun burnumda
    Nereye baksam senin hayalin var orda
    Takilip kaldim beraber gecirdigimiz zamana
    Bak gokyuzundeki dolunaya
    Gozlerime bakarcasina
    Soyle bana
    Neyin ugruna kiydin askimiza haa?!?!?!
    Hani benden baska kimse yar olmazdi sana
    Yaziklar olsun
    Terk edip biraktin beni tek basina
    Canin sag olsun varligin yeter bana
    Ama simdi mutlumusun uzaklarda
    Yasadiklarimizin hepsi oldu hatira
    Arada sirada hatirla Unutma
    Sen beni coktan unutmus olsanda
    Sevdan sonsuza
    Kalbimdesin hala param parca
    Resmine baktikca daliyorum uzaklara
    Aklimdan cikmiyorsun bebegim ne olur anla
    Anla!
    Karsilastigimiz ilk gun ki gibi geliyor adeta
    Askin gozu kor ola
    Oksuz kaldim yolunda
    Senden sonra sevemedim bir daha
    Biraktin acilarla yalniz kaldim sonunda
    Bir daha sev gulum bir daha
    Cesaretin var mi aska
    Var mi cesaretin askina?
#11.01.2008 17:32 0 0 0
  • sanırım bu konu çok uzuyor
#11.01.2008 17:56 0 0 0
  • tamam bitmiştir hepsini bir çalışma altında verecektim ama okumak güç olur dedim parça lamak geldi içimden
#11.01.2008 18:02 0 0 0
  • Çok güzel yazılar şiirler paylaşmısınız hepsi için teşekkürler yüreğinize sağlık..
#14.01.2008 23:32 0 0 0
  • noimage

    Elleri titrek dedelerin bir bacağına oturur
    Bir varmış bir yokmuşlu masallar dinlerdim
    Bastonlu yakalamacıların ardından
    Köşeye sinerdim kahkahalarla
    En çok Ali dedeyi severdim
    Her namaz çıkışı cami avlusundaki çardağa oturur
    Cebinden bir şeker çıkartır verirdi bana
    Şekere düşkünlüğüm Ali dededen
    Ali dedeye düşkünlüğüm şekerden olsa gerek..

    Beni ortada buluşturan bir şeyler olduğu açıkça belliydi

    noimage

    Neriman teyze kızardı bana
    Çok ses yapıyorsunuz hadi kendi kapınıza diye azarlardı
    Ne zaman pazardan dönerken görsem poşetini kapardım elinden
    Saçlarımı okşar evladım yaşlılık işte kafam almıyor siz bana aldırış etmeyin derdi
    Pek aldırış da etmezdik zaten..

    TEŞEKKÜRLER TENSİYER
#15.01.2008 15:07 0 0 0