Önce istediğin faviconu yarat.Burada favicon görünmesini istediğin ikon oluyor.. 16x16 boyutlarında ayarlıyacaksın.Mesela şu site veriyordu bu hizmeti. veya favicon diye google'dan arat bir sürü çıkar karşına http://www.faviconprime.com/
sonra forum dizinine favicon.icon u at
en sonda index.template.php de bu kodu bulup
<head>
solediklerini yaptım favicon cıkıyor fakat site içerisinde türkçe karakter sorunu ortaya cıkmaya basladı.smf 1.1.5 kullanıyorum.bilgisayarımdaki tüm cookieleri temizledim vs explorer 7 kullanıyorum helps ? pls