Çünkü Avrupa Öyle İstiyor

Son güncelleme: 16.01.2008 01:12
  • Binlerce insanın hayatını almış ama karşılığında
    ömürboyu hayatta kalma şansı verilmiş şahıs
    yeniden yargılanacakmış..

    NEDEN?

    ÇÜNKÜ AVRUPA ÖYLE İSTİYOR...

    al BAYRAĞA sarılı her ŞEHİT cenazesinde
    öne eğilmiş başları ve titreyen sesleriyle
    ''KANINIZ YERDE KALMAYACAK''
    şeref sözünü verenler şimdi suskunlar..

    NEDEN?

    ÇÜNKÜ AVRUPA ÖYLE İSTİYOR...

    21 yaşında MEHMET demir gibi sapasağlam çıktığı
    köyüne tuvaletini bile tutamayacak halde geri döndü
    MEHMET birdaha yürüyemeyecek
    ama onu o hale sokan şahıs yeniden yargılanacak..

    NEDEN?

    ÇÜNKÜ AVRUPA ÖYLE İSTİYOR...

    gençliğinin baharında VATAN ını savunmak için
    silah altına giren
    ve geçit vermez kayalıklarda teröristlerle savaşırken
    tertemiz alınlarından vurulup toprağa düşen askerler
    yeniden yaşayamayacak
    ama onları vurduran şahıs yeniden yargılanacak..

    NEDEN?

    ÇÜNKÜ AVRUPA ÖYLE İSTİYOR...

    kocasıyla yeni tayin edildikleri yere
    özel otomobilleriyle giderken
    yolları kesilen ve kocası gözleri önünde
    taranarak ŞEHİD edilen FİGEN hemşirenin
    gözleri hep yaşlı kalacak..
    ama kocasını vurduran yeniden yargılanacak...

    NEDEN?

    ÇÜNKÜ AVRUPA ÖYLE İSTİYOR...

    yıllarca terörle mücadeleye akıtılan
    milyarlar yüzünden milyonlarca gencimiz
    işsiz,fakir ve aç..
    hayatları boyunca eğitim görmelerine rağmen
    yere serilen ekonomi yüzünden
    hayatları mahvolurken
    onları o hale sokan yeniden yargılanacak..

    NEDEN?

    ÇÜNKÜ AVRUPA ÖYLE İSTİYOR...

    peki ya bu MİLLET ne istiyor?
    bir ALLAH ın kuluda çıkıp bu MİLLET ne istiyor?
    diye sormayacak mı?
    sandığa oy verip tepemize çıkarttığımız
    vergilerimizle okutup makam rutbe sahibbi yaptıklarımız
    canımızı,malımızı ve namusumuzu kendilerine emanet ettiklerimiz bir kere olsun bizim hakkımızı savunmayacaklar mı?
    kanlarınız yerde kalmayacak sözlerine
    inandığımız halde baş katile hak ettiği cezayı
    verdiremeyenler şimdi birde karşımıza çıkıp
    bunu yeniden mi yargılayacaklar?
    böyle bir durumda bizler uslu çocuklar gibi
    yerlerimizde oturup,ölen öldü giden gitti
    kalan sağlar bizimdir mi diyeceğiz?
    karakol baskınında 2gün 2gece havan ve roket
    ateşi altında kaldıkları halde,pes etmeyip
    sonra daha fazla direnemeyeceğiz VATAN SAĞOLSUN
    son mesajını geçip birer birer şehit düşen koçların
    telsizden gelen seslerini unutup
    hayatımıza devam mı edeceğiz??

    HİÇ SANMIYORUM...

    NEDEN Mİ?

    çünkü TÜRK MİLLETİ böyle istiyor...


    Alıntıdır
#16.01.2008 01:12 0 0 0