Hapsolmuş içimde çığlıklar..
Bağırsam duyarlar mı?
Anlar mı beni kimse...
Derdime ortak olan çıkar mı..?
Ufff ..
Boşver diyorum bazen kendime; saçmalama ..
Kim varki yanında kim..
Zaten olsalar burada olurlardı değil mi?
Olmayanlar , işte size diyorum!!
Görünmezliğin arkasına saklanmaktan vazgeçin..
Ne yani .. ben ne diyorum. Kimse yokki..
Kiminle konuşuyorum..
Ama birileri duyuyo beni eminim.
Kaçmayın artık n'olur..
Burdayım işte BURDAYIM.
Aslında hiç gitmedim ki..
Uzaklaşan sizdiniz