Kim Var Burda ?

Son güncelleme: 07.02.2008 14:59
  • Hapsolmuş içimde çığlıklar..
    Bağırsam duyarlar mı?
    Anlar mı beni kimse...
    Derdime ortak olan çıkar mı..?
    Ufff ..
    Boşver diyorum bazen kendime; saçmalama ..
    Kim varki yanında kim..
    Zaten olsalar burada olurlardı değil mi?

    Olmayanlar , işte size diyorum!!

    Görünmezliğin arkasına saklanmaktan vazgeçin..

    Ne yani .. ben ne diyorum. Kimse yokki..

    Kiminle konuşuyorum..

    Ama birileri duyuyo beni eminim.

    Kaçmayın artık n'olur..

    Burdayım işte BURDAYIM.
    Aslında hiç gitmedim ki..
    Uzaklaşan sizdiniz

    Evet siz... !!

    Lütfen diyorum, DAHA FAZLA GİTMEYİN...!
#02.02.2008 18:37 0 0 0
  • süper ötesisin emeğine yüreğine sağlık paylaşım için tşk...
#06.02.2008 23:31 0 0 0
  • @by_psiko adlı üyeden alıntı:
    süper ötesisin emeğine yüreğine sağlık paylaşım için tşk...
    Orijinali Göster...


    Sağolasın...
#07.02.2008 14:08 0 0 0
  • bizler burdayı.yüreğine sağlık.harika olmuş
#07.02.2008 14:20 0 0 0
#07.02.2008 14:59 0 0 0