Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 120 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Bilgisayar
Msn le ilgili yaşadığım sorun
Msn le ilgili yaşadığım sorun
632
Son güncelleme: 10.02.2008 21:15
exel@ns-MS-
Ya Pc ye yeni format attım ama ondan sorna hiçbi şekilde msne bağlanamıyorum sorunu aşağıdaki gibi resmettim
#09.02.2008 23:14
0
0
0
MARDINLI1986
pc ye format atmissan pc nin saatinden oalbilir, suanda sag alttaki pc saatine bak eger yanlis ise bu hatayi vere bilir yok saat dogruysa ve hala olmuyorsa devam baakriz..
#10.02.2008 18:29
0
0
0
FreddyKrueger
https://www.main-board.com/messenger-ve-e-mail/50370-s-s-s-butun-sorularinizi-bu-bolumde-sorabilirsiniz-baska-konu-acmayin.html
#10.02.2008 21:15
0
0
0
Msn le ilgili yaşadığım sorun Konusuna Benzer Konular
dünyanin temel sorunlari
12.03.2004
Windows ile ilgili hersey
19.04.2004
Webcam reset sorunu
28.06.2008
vBuLLetin logo ile ilgili bi sorunum vardi
27.06.2008
Bir sorunum var
27.05.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı