America's Army

Son güncelleme: 22.07.2009 12:38
  • noimage


    Sürüm : 2.8.3
    Boyut : 1.9 Gb
    Kullanım İzni : Ücretsiz (Freeware)
    Dil : Ingilizce
    İşletim Sistemi : Windows 2000/2003/XP/Vista
    Üretici Firma : America's Army


    Amerikan Ordusu'nun ismini taşıyan ve ismine ait olan resmi bilgisayar oyunu. Bu oyun First Person Shooter 'Birincil Kişiden Ateşlenen ve İzlenen' türünden bir bilgisayar oyunudur.

    Oyun içerisinde eğitim görevi yapabiliyorsunuz. Genel olarak internetten oynandığı için internet bağlantınız olması önerilir. Ücretsiz üyelik alarak internet üzerinden ve yerel ağ üzerinden oynayabilirsiniz.

    Oyunda ismine uygun olarak Amerika Ordusu askerlerinin kullandığı elbiseler, taşıtlar, silahlar, cephaneler vb. araç gereçler bulunmakta. Ayrıca saldırı ve savunma olmak üzere iki takım var. Siz birisini seçiyorsunuz. Saldırı takımının görevi hedef bölgeyi düşmandan arındırmak. Savunma takımının görevi ise bulundukları alanı düşmandan korumak. Doğum yeri belirleniyor ve oyuna başlıyorsunuz. Tam olarak 35 tane görev haritası bulunmaktadır.

    Bu oyun paketi demo değil tam sürümdür. Oyunun üreticisi indirme özelliğini destekçilere vermiştir ancak herkes direkt olarak indirebilir.

    Size şunu söyleyebilirim ki Amerikan Ordusu eğitimin bir parçası olarak askerlere bu oyunu oynatıyor. Gerçekten bu doğru. Kim bilir belki Türk Ordusu da böyle bir şey yapar bir gün.

    Sistem Gereksinimleri:
    # 128 Mb 3D grafik kartı (256 önerilir)
    # 1.5 Ghz işlemci (2.4 önerilir)
    # 384 Mb ram (512 Mb önerilir)
    # 2 Gb boş hafıza
    # Kurulum için 4x CD-Rom
    # DirectX 9.0
    # 56K internet (geniş bant önerilir)
    # Ses kartı (dolby digital önerilir)


    DownLoad

    DOWNLOAD

    fLaShqet Tarzı ProqramLarLa Indiriniz...
#26.03.2008 13:05 0 0 0
  • sagol FreddyKrueger tesekurler
#03.05.2008 22:13 0 0 0
  • oyunu yüklemek için şimdiden teşekkür
#16.05.2008 20:47 0 0 0
  • americaS army olan var mı
#29.07.2008 12:05 0 0 0
  • bir bakalım bakalım

    mesaj yazdım ama linki hala göremiyorum

#03.08.2008 20:52 0 0 0
  • @egmhs adlı üyeden alıntı:
    bir bakalım bakalım

    mesaj yazdım ama linki hala göremiyorum


    Orijinali Göster...


    LinkLeri $u An Görüyor oLmanız Lazım...
#03.08.2008 21:39 0 0 0
  • link çöp ölü mort
#08.08.2008 13:21 0 0 0
#08.08.2008 13:51 0 0 0
  • demo mu?
#11.08.2008 11:15 0 0 0
  • @ basemode78

    Ewet...
#11.08.2008 17:02 0 0 0
  • Sağol FreddyKrueger
    Oyundan bu görüntüler çok hoşuma gitti.

    noimage
    noimage
#28.09.2008 10:00 0 0 0
  • ben indiremedim ya sayfa görüntülenemiyor diyor bana
#30.10.2008 19:39 0 0 0
  • link arızalı
#30.10.2008 19:41 0 0 0
  • Link YeniLendi...
#30.10.2008 20:14 0 0 0
  • SAGOL
#04.11.2008 00:26 0 0 0
  • teşekkürler
#22.07.2009 12:38 0 0 0