bir cok yerden forum sitemi yönlendirdim ama hepsinde ayni sorunla karşılaşıorum neden?
sorun : giriş yaptıktan sonra başka bi konuya gecerken giriş yapmamış gibi görünüyor ve tekrar giriş yapmak gerekiyor.
sayfayı yenileyincede ayni sorun oluyor bilen bi yardım etsin şimdiden ilgilenenlere cok teşekkürler..
her seferinde ayni şeyi yapıorum ama olmuyor ya ne yapsam olmadı..
ya site girşine bi resim koysam ve tıkladıkları anda orjinal siteye gecse daha ii olur die düşünüyorum.yani hangi yönlendirme adresinden girerse girsin resme tıkladığı anda orjinal siteye gecse süper olur bunun için gereken kod ne yani site girişne resim ekleme kodu ve nereye eklicem hakkında bilgi verirseniz sevinirim....ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...