Ayrılmak

Son güncelleme: 10.05.2008 06:55
  • noimage

    Düşünüyorum da

    Her gemi

    Ayrılmak üzere gidiyor limana

    Ve orada başlıyor ayrılık.....

    Bir şeyler kalmamışsa
    Merhabayla hoşçakal arasında....




    [main-arkaplan-muzik]194[/main-arkaplan-muzik]

#09.05.2008 20:11 0 0 0
  • çok güzel , emeğine sağlık..
#10.05.2008 00:39 0 0 0
  • çok hoş teşkler
#10.05.2008 01:26 0 0 0
  • emegine saglik natalia
#10.05.2008 06:55 0 0 0