flashım tekrar devam etmiyor

Son güncelleme: 08.06.2008 23:00
  • merhaba
    yapmaya çalıştığım bir efekt çalışması var. yazıyı yazıp efekt veriyorum fakat movie bölümündeki kutucuk işaretli olmamasına rağmen efektim bir kere dönüp duruyor, daha önce kullandığım ve sürekli dönen efektleri de uygulamam rağmen bir kez oynayıp duruyor. lütfen yardım edebilir misiniz.Ayarlarında mı bişey yaptım bilmiyorum daha iki gün önce çalışıyordu.
    Bir de hazır açmışken sorayım dedim ben hiç buraya bir çalışma yapıp gönderemedim şu aralar o kadar yoğunum ki... ancak swish efektleriyle bir site yaptım henüz yayınlamadım bu site çalışmamı buradan nasıl sizlerle paylaşabilirim ya da bu siteyi paylaşmam burada bana bir üst gruba geçmem de bir puan kazandırabilir mi? çünkü ben yaptığım sitelerde birkaç küçük flash kullanıyorum tabi amatörce hazır efektlerle yapılmış flashlar fakat genelde şiirsel değil de iş sahasına yönelik olduğundan burada yayınlamıyorum. bahsettiğim site istanbul'un 2010 avrupa başkenti olarak tanıtımı konulu, burada paylaşıma açmamın bir yolu var mıdır? teşekkür ederim
#08.06.2008 15:32 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    toprak2005,

    Efektinizin durması konusunda size yardımcı olabilmemiz için,
    problem ile karşılaştığınız çalışma flashınızın SWI dosyasını
    http://rapidshare.com
    adresine yükleyip, linkini burada verebilirseniz
    çok daha doğru ve süratli bir yardım alabilirsiniz.


    Bizler burada içinde başka bir sitenin adresi bulunan
    hiçbir flashı board kuralları gereğince paylaşmıyoruz.
    Eğer yaptığınız site çalışması içindeki flashınız
    sizin siteniz dahil, hiçbir adres taşımıyorsa,
    aynen yukarda açıkladığım şekilde bizim ile
    SWI dosyanızı paylaşmak suretiyle paylaşabilir
    ve ilgili olan arkadaşlarımızın görüş ve önerilerini alabilirsiniz.


    Bir üst Çalışma Gurubuna geçiş, puan ile değildir.
    Bizler sadece aşağıdaki linki tıkladığınızda göreceğiniz
    basit kurallara göre bir üst guruba geçişi uyguluyoruz.

    https://www.main-board.com/flash-genel/123783-flash-calisma-guruplarinda-yukselme-kurallari.html

    Sağlıcakla kalınız değerli arkadaşım.
#08.06.2008 17:34 0 0 0
  • merhaba
    yanıtınız için teşekkür ederim. yanlız birincisi verdiğiniz linke yükleme yapamıyorum eror veriyor, internette de naslı yükleme yapılacağı konusunda yazılara bakmama rağmen yüklemeyi yapamıyorum. Diğeri de ben bu siteden portablesini indirdiğim programı arkadaşlarıma da göndermiştim.arkadaşımın biriyle msnde konuşurken flashımda bir sorun olduğunu söyledim ve bana göndermesini istedim.bilgisayarımdaki dosyayı silerek tekrar arkadaşımın gönderdiğini açtım aynı sorun devam ediyordu fakat aynı anda arkadaşımdan bir yazıya efekt vermesini istediğimde onda böyle bir sorun olmadığını gördük.ayrıca daha önce hazırladığım flashları açıp üstünde değişiklik yaptığımda çalışıyor fakat aynı ekranda yeni bir sayfa açıp efekt vermeye çalıştığımda efekt sona gelince duruyo devam etmiyo. yani nasıl bir sorun olmuş olabilir ki kayıtlı swiler doğru çalışırken yenilerini kabul etmiyor anlayamadım ama dediğim gibi verdiğiniz adrese yükleme yapamıyorum lütfen bir yol gösterirseniz sevinirim çünkü acil bana gerekli bu program
    tekrar teşekkür ediyorum
#08.06.2008 20:37 0 0 0
  • Merhaba toprak2005 sorununu okuduktan sonra arastirma yaptim, sorunun belkide sahnedeki Stop At End secenegini bilmeden isaretlemis olabilirsin..
    Yeni sayfa ac, sahneye sag tikla cikan pencerede bak eger Stop At End secenegi onayli ise bu onayi kaldir..
#08.06.2008 22:56 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    toprak2005,

    Göndermek istediğiniz SWI dosyasını zip ile kodlayarak
    yükleme yapmayı denerseniz, sanıyorum bir problem çıkmayacak.


    Eğer yine bir sorun ile karşılaşırsanız bu defa
    google arama motoru ile upload kelimesini arayınız ve
    sizin uygun gördüğünüz bir siteye upload edip
    linkini burada bizlere veriniz.

#08.06.2008 23:00 0 0 0