arkadaşım userbarın nasıl olmasını istiyorsan detaylı bilgi ver yapalım
ör:
rengi .... ve .... olsun
üstünde .... yazsın
harketli/hareketsiz olsun
üstüne resim koyulsun/koyulmasın gibi
arkadaşım bu bölümde yeni konu ile istek belirtmek forum kirliliği değil , bölüm kurallarından birisidir.. Herkes kendi isteğini yeni konu ile belirtir...
yinede buyur...
Teşekkürü esirgemeyin..
NOT: "@" işareti kullandığım yazı tipinde olmadığı için "a" kullandım...