Sudan ucuz bilgisayar geliyor

Son güncelleme: 07.09.2008 15:38
  • Bu bilgisayarlar hem çok ucuz hem çok iddialı. Bir Türk firması öyle bir iddiayla ortaya çıktı ki herkesin bilgisayarı olacak!
    Ekonomik durgunluk nedeniyle satışları azalan bilgisayar firmaları biriken stokları eritmek için indirim kampanyalarına yöneliyor. Masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarda fiyatlar yüzde 50'ye varan oranda düştü. Yerli elektronik firması Crea Bilişim de ağustos ayında çıkaracağı 'en ucuz' bilgisayarla rakiplerine meydan okumaya hazırlanıyor. Firmaların kıyasıya rekabeti en çok tüketiciye yarıyor.

    Enflasyondaki artışa rağmen elektronik ürünlerde fiyatlar düşüyor. Ucuzluğun kendini en çok hissettirdiği ürün ise bilgisayar. Elektronik firmaları, masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarda peş peşe indirim kampanyaları düzenliyor. 2005 yılında kurulan yerli bilgisayar firması Crea ise 199 dolarlık PC (masaüstü bilgisayar) ile rakiplerine meydan okumaya hazırlanıyor.

    Crea da geçen aylarda bu çerçevede 399 dolara dizüstü bilgisayar (notebook) satmıştı. Dünyanın çok az yerinde bu fiyata bilgisayar bulunduğunu ifade eden Bilişim Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim İlerisoy "Bu üründe 14 inçlik normal bir notebooktaki kaliteyi yakaladık. 2 bin bilgisayarın tamamını kısa sürede sattık." dedi. Daha ucuz bilgisayarlar için de çalışmalara başladıklarını vurgularken, "Ağustos ayında 199 dolara masaüstü bilgisayarları satışa sunacağız." açıklamasını yaptı.
#22.06.2008 20:30 0 0 0
  • Wordda Yazı YazmaK İcin Alınır :D
#24.06.2008 21:45 0 0 0
  • bizim türkler bence yşne yabancı markalardan vazgeçmez gibi geliyor bana ama hayırlısı bakalım
#25.06.2008 13:15 0 0 0
  • tskler
#04.09.2008 13:34 0 0 0
  • wuu wuu wuu asmıs gordum onları =D
#04.09.2008 14:34 0 0 0
  • Paylaşım için teşekkürler
#05.09.2008 19:15 0 0 0
  • Haber için teşekkürler.
#05.09.2008 22:32 0 0 0
  • ewet öyle sanırım
#06.09.2008 01:55 0 0 0
  • Bence özellikleri işe YaRaMaZ olacak oyunları bile kaldırmayacak ve bi sürü takviye isteyecek.
#07.09.2008 00:53 0 0 0
  • YaRaMaZ

    şu an bende seninle aynı fikirdeyim bakalım göreceğiz nsıl bir şey olacak ;)
#07.09.2008 12:10 0 0 0
  • Ucuz malın yahnisi yenmez Birde türk yaptıysa :D
#07.09.2008 15:38 0 0 0