Söz Verdim

Son güncelleme: 11.06.2005 18:03


  • Kapım her çaldığında, Sensin sanırım,
    Içimde hep bir umut Sana koşarım
    Bitmedi hasretim...ona yanarım
    Günü güne ekledim...geçti yıllarım

    Özleyeceğim
    Hep Seveceğim
    Söz Verdim Sana Canım
    Bekleyeceğim

    Hiç bitmeyecek Gibi Geliyor,
    Günler Sensiz Ne Zor Geçiyor
    Ümidim Yarını Bekliyor
    Kollarım Seni Sarmak Istiyor
    Gözlerim Seni Arzuluyor
    Ümidim Yarıni Bekliyor

#17.12.2004 21:46 0 0 0
  • siir ss siirin cok hosuma gitti guzelmis eline saglik bilmiyorum sen mi yazdin.Umarim ki sevdine kavusursun ve sozunu tutarsin...
#18.12.2004 01:23 0 0 0
  • Ellerine Sağlık
#18.12.2004 10:01 0 0 0
  • ellerine yüreğine sağlık arkadaşım...
#18.12.2004 15:54 0 0 0
  • gercekten cok güzel olmus, ellerine saglik
#18.12.2004 16:00 0 0 0
  • Ellerine sağlık arkadaşım
#11.06.2005 18:03 0 0 0