MessengerDiscovery Live ! Komutları

Son güncelleme: 21.11.2009 08:00
  • Bu başlığımız altında discovery de bulunan çeşitli ilginç komutlara yer verdik.

    Messenger Discovery Live 1.4 Sürümünde bulunan !Komutlar

    !imitate (Karşındakinin Ağzından Yazmak)

    Bu komutu kullanarak, konuştuğunuz arkadaşınızın yazı tipini,fontunu ve nickini kullanarak ona yazı yazabilirsiniz.

    Tabiki sizin nickiniz değişmeden. Yani birnevi arkadaşınız ağzından yazı yazacaksınız :D

    !autoion
    !imitate komutunu sürekli hale getirir. Karşındakinin ağzından konuşurken, her zaman !imitate yazmanız gerekmez, bu komutu sürekli kılar

    !autoioff
    Otomatik çalışan !imitate işlevini kapatır.

    !font
    Bu komut, o anda kullandığınız geçerli yazı tipinin dosyasını karşı tarafa aktarmayı başlatır.
    !error
    bu komutla sahte bir hata mesajı gönderebiliyorsunuz.
    Örnek olarak:
    !error Maalesef. isletim sistemi olarak artik seni cekemeyecegim bırak git beni! :D

    !fakeapp
    Bu komutla sahte uygulama başlatma davetiyesi yolluyabiliyorsunuz.
    Mesela !fakeapp Hadi c vitamini icelim yazarsanız, arkadsınız c vitamini icelim davetiyesi gonderilir . Tabiiki evet dediğinde yada iptal ettiğinde herhangibi birşey olmuyor.

    !autoresponse
    Bu komutu kullanarak, sürekli otomatik ileti gönderebiliyorsunuz.
    Mesela: !autoresponse yokum... yazarsanız karşınızdaki size ne yazarsa sürekli yokum.. yanıtını alır
    Kapatmak için: !autoresponse

    !send
    Bu komutla komutu yazdıktan sonra dosya yeri belirterek transfer yapabiliyorsunuz. Ancak dosya göndermek, yada sürükle-bırak yapmak daha mantıklı.
    !signout
    Sanırım çıkış yapıyorsunuz. :D

    !boot
    This command makes crash a group-convo saying that for momentaneus problems the convo is off. (Microsoft bunu düzeltti, artık bu komut işe yaramıyor)
#13.07.2008 18:04 0 0 0
  • paylaşım için tşk hakan içinde en çok kullandığım imitate çok eğlenceli ouyo
#08.08.2008 10:49 0 0 0
  • Beğendiysen Butona Bas :)
#08.08.2008 11:20 0 0 0
  • paylasım ıcın tesekkurler, ok ısıme yarayacak
#10.08.2008 11:50 0 0 0
  • tskler
#01.09.2008 22:47 0 0 0
  • Valla helal olsun güzel olmus
#23.01.2009 20:45 0 0 0
#23.01.2009 20:45 0 0 0
  • yha dayı ben buton muton goremiyom nerde bu buton
#23.01.2009 20:49 0 0 0
  • bilgiler için saol
#22.02.2009 23:56 0 0 0
  • güzel tşkler
#15.10.2009 23:24 0 0 0
  • asdasdasdasdasd
#21.11.2009 08:00 0 0 0