Yeni Adsl bağlantımı aldım daha önce başkasından bağlantı alıyordum hiç bi zaman öle bi sorunla karşılaşmadım ama şuan sadece bana özel kendi bağlantımla veri indirdiğimde Flash getle,
Bu kez Web sitelerine giremiyorum sayfa görüntülenemiyor diyor.Flash Geti Durdurduğumde her türlü web sitesine Rahatlıkla girebiliyorum bu konuda yardım ve önerilerinize ihtiyacım var.
Teşlekkürler öneri ve bilgilendirmen için bilmiyorum daha önce başkasından hat çekiyordum hiç böle bi sorunla karşılaşmıyordum flash gene süper indiriyordu ve de bende nette çok rahat çok güzel gezinebiliyodum
benim downloadlar çok fazla PC bi gece yarısı boşta olur neden bilmiyorum 1024 lük bu yeni bağlantımda toplam donload trafiği çok az ve çok yavaş indiriyor flash gete alternatif önerebileceğin bişi varmı hem hızlı downlaad yapıp hemde hemdenette rahat gezinmeye imkan veren
ha bu arada Flash gette bağlantı hızını elle diye ayarla dedin onda bi değer girmek gerekmicek mi gerekecekse neye göre değer vercem Teşekkülrer
çok teşekkürler emeğine sağlık valla işimiz zor böle giderse
gördüm bende baktım hız zınır kipine az önce İDM yiindirdim aynı anda deniyorum
ondad da hız zınırlayıcı var format var yaklaşık 1 hafta sonra ona kadar alternatif denemeliyim yardımların için çok çok teşekkürler benim içinde flash get çok önemli bi alışkanlık ve de türkçe çok iyi program en iyisi nette gezinirken elle PC boştayken sınırsız yapmakbilmiyorum İDM de aynı anda ki download hızı 10 den fazla az önce maximum dosya aktarım hızını 40 yaptım 3 dosyada 40 la aynı anda indi
ve de önceden bağlantı aldığım basit bi net cafeydi
neredeyse 20 kişiye hat vermişti kendi 10PC si dışında ve inan bana bağlantısının 1024 olduğunu düşünüyorum
yani öle yüksek bağlantı arayacak biri değil
adam zaten net cafeden değil komşuları verdiği hattan kaznıyor hün boyu cafede okey oynuyorlar nasıl oluyordu da ben ordan çektiğimde önceleri bu kadar yüksekten uçabiliyordum onu anlamadım modemden kaynaklanırmı sence
Modemin Hıza EtkiSi oLduqunu Dü$ünmüyorum AçıkCaSı AnCak Yine de Çok Az Bir $ey BeLki EtkiSi Vardır... Bu Konuda Çok DeneyimLi, Uzman Biri Gibi Konu$mak iStemem...
Net Kafede KaçLa Çekiyordun ? Bir de Türkiye 'den BaqLanıyorSun DeqiL Mi ? Çünkü Benim Dediqim Hız TR 'ye Göre...
TawSiyem Eqer Türkiye BaqLantıSıyLa DoSya ÇekiyorSan E$ ZamanLa oLarak SadeCe Tek DoSya Indir, Daha HızLı we Rahat oLur...
Bir de DoSya IndirCekSen GeCe PC 'yi Açık BırakabiLirSin... Hem Max. HızLa Çekiyor, Hem de eLektrik de Çok FazLa Gitmiyor... (Monitörü KapataCakSın Sonuçta)
TawSiyem Eqer Türkiye BaqLantıSıyLa DoSya ÇekiyorSan E$ ZamanLa oLarak SadeCe Tek DoSya Indir, Daha HızLı we Rahat oLur...
ewt türkiyeden bağlanıyorum önceden aynı anda 3 dosya toplamda yaklaşık 180 KB ye yakın iniyordu ve nette çok güzel gezinebiliyordum
Bir de DoSya IndirCekSen GeCe PC 'yi Açık BırakabiLirSin... Hem Max. HızLa Çekiyor, Hem de eLektrik de Çok FazLa Gitmiyor... (Monitörü KapataCakSın Sonuçta)
Kesinlikle en iyisi bu bunu çok yapıyorum bencede en iyisi bu hem başka çare de yok ..da insan oğlu aç gözlü doğmuş
yardımların için çok teşekkülrer
haklısın teşekkürler Flash getteki ele hız zınır kipini seçenkelerden 105 yaptım
3 dosyanın toplam indirme hazları sanırm en fazla 105 olcak neyyse çok teşekkürler herşey için çok zamanını aldım
gerçekten çok çok teşekkür edeirm bu çok iyi niyetli uyarıların için
ama kuyrukta yaklaşık 200 dosya var o yüzden tavsiyeni tutup eş zamanlı dosya sayısını 2 ye indirdim bölesi hem download hızı için hemde webde gezinme adına çok faydalı olur
çok teşekkür ederim iyi akşamlar
şimdi bağlantı daha iyi