Sevdan Beni

Son güncelleme: 23.04.2009 14:28


  • Terketmedi sevdan beni

    Aç kaldım, susuz kaldım

    Hayın, karanlıktı gece

    noimage

    noimage

    noimage

    Tütünsüz uykusuz kaldım

    Terketmedi sevdan beni...

    Ahmet Arif




    [main-arkaplan-muzik]237[/main-arkaplan-muzik]
#26.07.2008 17:26 0 0 0
  • sade, kısa ve öz.. ve de güzel olmuş..

    seçtiğin müzik çok hoşuma gitti doğrusu..
#26.07.2008 17:30 0 0 0
  • güzel paylaşımın için tşkler
#26.07.2008 17:52 0 0 0
  • Sylar Yorumun icin tessekür ederim
    Fon müzik ise 237 numaraydi...



    *emos* sana da Tessekür ederim..
#26.07.2008 17:56 0 0 0
  • teşekürler aşk aşk ise terkedmez sarar her tarafını haps olursun çok güzel bir sunum
#26.07.2008 18:06 0 0 0
  • Harika Bir Muzik Secimi,

    Harika Bir Şiir,

    Ve Harika Resimler,

    Duygu Dolu Kardesim Emegine, Ellerine, Yüregine SagLik..
#26.07.2008 20:19 0 0 0
  • Ben bu bölüme bir daha girmem sanıyordum ama başlığı takip ettim beni buraya getirdi

    Şekerim harikasın..

    biz hep bunu görmek istedik burda..

    içten, yürekten ,yaratıcı birşeyler

    aynen böyle

    güzel gönlüne sağlık canım
#26.07.2008 20:23 0 0 0
  • ReiS Canim abim benim yorumun icin tessekür ederim
    senin elestirlerin benim icin cok önemlidir..
    Resim yapma hevesini ben senden kaptim ve beni bu heves
    buraya kadar getirdi... Senin kadar iyi olmasamda izin de gidecegime emin ol :D

    Pedaliza ablacim bende artik eskisi gibi pek girmiyorum bu bölüme.
    Neden diye sorarsan.. Bilmiyorum valla.. Artik eskisi gibi pek hevesim yok
    ama bugun sans eseri bu siire rasladim ve sanki hersey kendilinden
    geliomus gibi resimler uydu, ilk dinledigim müzik buydu hemen aldim hic fazla
    bakinmadim, ve iste böyle güzel bi sunum cikdi ortaya. Sende burda, bu mekanda gercekden yürekden ve gercekci yorum yapanlardan birisin
    böyle güzel bi yorum duymak hosuma gitti.. Cok tessekür ederim konuma
    ayirdigin zaman icin...

    Amaning cenem acildi da acildi valla :D
#26.07.2008 20:39 0 0 0
  • teşekkürler
#26.07.2008 22:03 0 0 0
  • Fon müziği seçimi çok harika
    ama resim de isyankar figürler çizgileer var
    resimde müzik de bi o kadarda karanlığı andırıyor
#02.08.2008 22:56 0 0 0
  • güzelpaylasim tesekkurler
#03.08.2008 00:03 0 0 0
  • Şerkercim çok ama çok güzel bir çalışma olmuş..
    Şiire diyecek laf yok zaten..
    Ellerine sağlık..
#16.03.2009 14:27 0 0 0
  • emeğine saglık canım
#23.04.2009 14:28 0 0 0