ReiS Canim abim benim yorumun icin tessekür ederim
senin elestirlerin benim icin cok önemlidir..
Resim yapma hevesini ben senden kaptim ve beni bu heves
buraya kadar getirdi... Senin kadar iyi olmasamda izin de gidecegime emin ol
Pedaliza ablacim bende artik eskisi gibi pek girmiyorum bu bölüme.
Neden diye sorarsan.. Bilmiyorum valla.. Artik eskisi gibi pek hevesim yok
ama bugun sans eseri bu siire rasladim ve sanki hersey kendilinden
geliomus gibi resimler uydu, ilk dinledigim müzik buydu hemen aldim hic fazla
bakinmadim, ve iste böyle güzel bi sunum cikdi ortaya. Sende burda, bu mekanda gercekden yürekden ve gercekci yorum yapanlardan birisin
böyle güzel bi yorum duymak hosuma gitti.. Cok tessekür ederim konuma
ayirdigin zaman icin...