Renkli Göz Uğruna İnanılmaz Deney...!!!

Son güncelleme: 24.08.2008 18:57
  • noimage


    Bir insan göz rengini değiştirmek isterse ne kadar ileri gidebilir? Pek çok kişinin aklına gelebileceği gibi lens takmaktan bahsetmiyoruz.. Kanada'lı Pauly adındaki bu maceracı "sanat" düşkünü, göz rengini değiştirmek için, göz beyazına mürekkep enjekte ettirdi ! Gazetelere verdiği açıklamada "Bu prosedür çok sıkı bir şekilde geliştirildi ve mevcut tüm riskler hesap edildi. Tabi ki bu hala çok riskli ve tehlikeli bir operasyon. Kimsenin beni örnek almasını istemiyorum." diye konuştu. Enjeksyon işleminden sonra sağ gözü tamamen maviye dönen Pauly, "Şimdi tek yapmamız gereken kör olacak mıyım yoksa böyle mi kalacağım diye oturup beklemek.." diye ekliyor.

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#06.08.2008 17:40 0 0 0
  • igrenc yaa kendi renk gözlerinde ne varkiiDeli bunlarr:D

    hem $imdi lens var yaa
#06.08.2008 17:43 0 0 0
#06.08.2008 17:43 0 0 0
  • salaklıktan başa bişey değil
#07.08.2008 13:28 0 0 0
  • O kadar zahmet ve risk almaya degermi,renkli gözü çok istiyorsa lens taktırabilirdi.
#11.08.2008 17:55 0 0 0
  • millet iyice delirmiş.kendi gözleride renkli.ne gerek vardı ki başka bi renge
#13.08.2008 11:28 0 0 0
  • ya insanların neden bu kadar göz rengini değiştirmek istemelerini bir türlü anlayamıyorum benim göz rengim kahverengi ve çok memnunum renkli gözlerim olmasını da istemiyorum. Lens kullanmak hadi neysede bu yaptıklarına bir anlam veremiyorum
#13.08.2008 11:32 0 0 0
  • adama da yazıkk aklınada yazık yaa!
#14.08.2008 10:12 0 0 0
  • yazık..
#14.08.2008 19:48 0 0 0
  • Gözü kör olunca aklı başına gelir anca...
#15.08.2008 14:51 0 0 0
  • Millette akil kalmamis
#15.08.2008 14:55 0 0 0
  • ya gerçekten akıL kaLmamış göz bu yaaaa koLay bişey değiL

    payLaşımın için teşekkürLer arkadaşım
#16.08.2008 11:33 0 0 0
  • Millette akil kalmamis gercekten. :D
#16.08.2008 11:38 0 0 0
  • Çok riskli, üstelikde çirkin bir görüntü, ne oldu şimdi gözü maviye dönünce, kim bakar onun suratına ki, Allah biliyor ya, onun tasarımından daha güzel bir tasarım yapabilecek birini düşünemiyorum....Ağızın yerinde burun, burunun yerinde göz olsun ister misiniz?...Her şey nasıl da yerli yerine oturmuş.....
#24.08.2008 18:57 0 0 0