20lik diş ameliyatı nasıl olur

Son güncelleme: 09.10.2008 13:37
  • ben hiç ameliyat olamadım ama malesef 20lik dişim sebebiyle olucam.ama nasıl oldugunu bilmediğim için cok korkuyorum.dişim yer bulamadıgından cıkamıyormuş mecburen ameliyatla alıcaklarmış.ama bn korktum yaptırmadım.şimdide yan taraftan cıkmaya basladı cıkacak yer olmadıgından.bana bu konu hakkında bilgi verirseniz cok sevinicem.nasıl yapılır bu ameliyat sonunda nolur bilmek istiyorum.şimdiden teşekkürler.
#01.10.2008 10:25 0 0 0
  • herhangi bir zorluğu yok
    sonuçta anestezi altında olacaksınız
    sadece normal çekime göre biraz daha uzun sürer
    ve eğer kemik altında ise çene kemiğini kaldırmaya bağlı olarak
    çekimden sonra hafif bir yüz şişmesi görülebilir
    bunun için zaten eğer varsa bir problem
    gerekli önlemler alınacaktır
    geçmiş olsun
#09.10.2008 13:37 0 0 0