Hiç görmediğimiz Atatürk...

Son güncelleme: 27.01.2009 19:45
  • noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#31.10.2008 14:39 0 0 0
  • eline yüreğine sağlık çok güzel olmuş tşkler
#31.10.2008 17:09 0 0 0
  • çok güzel resimler teşekkürler
#31.10.2008 20:00 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • çok güzel resimler
#24.01.2009 21:34 0 0 0
  • Halay çekmek,tavla oynamak,şekerleme yapmak :)

    O na herşey yakışıyo...

    Paylaşım için teşekkürler
#24.01.2009 21:50 0 0 0
  • Emegine saglık çok güzel resimler.
#25.01.2009 00:43 0 0 0
  • çok güzel resimler ellerine sağlık
#26.01.2009 09:39 0 0 0
  • O na herşey yakışıyor...

    Paylaşım için teşekkürler
#27.01.2009 19:45 0 0 0