Hasret

Son güncelleme: 05.12.2008 00:24
  • HASRET

    noimage




    Hava kararmış, yağmur yağıyordu.. Düşlerime yağmur yağıyordu.. Hiç olmadığın
    kadar içimdeydin.. Sensiz geçen zamanlara inat daha bir hissettim seni bugün..
    Yalan değil başka sevdalar, başka aşklar peşinde koştum yokluğunda.. Sana
    benzeyen her şeyi sevdim ben.. Sevdiğim her şeyde senden izler vardı.

    noimage


    Aradığımı
    buldum sandım ama yanıldım, bulduğum sen değildin. Olmadık zamanlarda aklıma
    düştün, zamansız yaralandım. Her sabah seni bulmak için yolara düşmek geldi
    içimden ama yapamadım..

    noimage

    Yalnızlığın acısıyla kahroldum her gece. "Gelir" dedim kendi kendime, "Söz verdi
    gelmesi gerek." Bekledim. Kendimi param parça hissetim ama yine de sana
    kızamadım. Unuttum kötü sözlerini.. Unuttum kapında bekletildiğimi.. Unuttum
    telefonlarıma cevap vermediğini, kavgalarımızı unuttum..
    Bir tek seni unutmadım sevgili, bir tek seni unutamadım. Hep dönmeni bekledim..
    noimage


    Zamanla alıştım acılara.. Alıştım sevdiklerimin yokluğuna. Ama yalnızlığa
    alışamadım, hasrete alışamadım, sensizliğe alışamadım. Hep dönmeni bekledim..
    Şimdi artan yalnızlığım, büyüyen yokluğun var.. Tenimde kokun, gülüşün içimde
    saklı. Sen neredesin sevgili, varlığın nerede? Bir mevsim döndü , sen dönmedin..
    "Düşlerim böyle dağınık değildi eskiden. Özlemlerim hiç bu kadar olmamıştı gün
    ışığına. Hasret hiç bu kadar büyümemişti.."
    [main-arkaplan-muzik]289[/main-arkaplan-muzik]
#12.11.2008 21:36 0 0 0
  • Yalnızlık ve hasret zor olan iki duygu...Güzelll!Emeğine sağlık arkadaşım.
#16.11.2008 19:54 0 0 0
  • emegine saglık canım
#16.11.2008 20:57 0 0 0
  • emeğine sağlık
#04.12.2008 22:28 0 0 0
  • teşkr aşkın
#05.12.2008 00:24 0 0 0