@CANÖZÜM adlı üyeden alıntı: ben 3 yıllık evliyim ve çocuğum yok
öyle çok istiyorum ki bi çocuğumun olmasını
ALLAH bütün çocuğu olmayanlara hayırlı evlatlar nasip etsin
AMİN Orijinali Göster...
aminn
dilerim Allah sanada evlat verir tip o kadar ilerlediki artik bir cok seye care bulunuyor
20 sene sonra bile allah evlat veriyorsa sanada verir insallah
ewet tıp çok ilerlemiş
aşılama tüp bebekvs.
aşılama yaptık tutmadı
tüp bebekte şimdi istemiyorum
benim için erken
bi sorun yok diyorlar biraz daha bekliyeyim
ALLAH DUALARIMIZI KABUL EDER
İNŞAALLAH
ewet valla doktorum diyor çok kafana takma stres yapma
bunlarda sebep oluyormuş diyo
ama çocukları görünce içimde bi burukluk oluyor
benimde olsaydı saçlarını tarasaydım güzel üstler giydirseydim diye