benim çocuğum yok

Son güncelleme: 18.11.2008 13:37
  • ben 3 yıllık evliyim ve çocuğum yok
    öyle çok istiyorum ki bi çocuğumun olmasını
    ALLAH bütün çocuğu olmayanlara hayırlı evlatlar nasip etsin
    AMİN
#17.11.2008 23:13 0 0 0
  • ALLAH gonlune gore versin arkadasim umarim kisa zamanda seninde guzel haberini duyariz bunuda bizimle paylasirsin
#18.11.2008 01:51 0 0 0
  • teşekkür ederim öyle bişey olduğunda ilk haberi size veririm ALLAH herkesin gönlüne göre versin
#18.11.2008 11:13 0 0 0
  • AMIN..

    insallah bekleriz
#18.11.2008 11:39 0 0 0
  • @CANÖZÜM adlı üyeden alıntı:
    ben 3 yıllık evliyim ve çocuğum yok
    öyle çok istiyorum ki bi çocuğumun olmasını
    ALLAH bütün çocuğu olmayanlara hayırlı evlatlar nasip etsin
    AMİN
    Orijinali Göster...


    aminn
    dilerim Allah sanada evlat verir tip o kadar ilerlediki artik bir cok seye care bulunuyor
    20 sene sonra bile allah evlat veriyorsa sanada verir insallah
#18.11.2008 12:08 0 0 0
  • ewet tıp çok ilerlemiş
    aşılama tüp bebekvs.
    aşılama yaptık tutmadı
    tüp bebekte şimdi istemiyorum
    benim için erken
    bi sorun yok diyorlar biraz daha bekliyeyim
    ALLAH DUALARIMIZI KABUL EDER
    İNŞAALLAH
#18.11.2008 12:21 0 0 0
  • sorun yok diyorlarsa demekki olur
    ayrica bu kadar kafana takarsan psikolojikmende sorun olabilir
    rahat ol tibben sorun yoksa olur insallah
#18.11.2008 12:25 0 0 0
  • ewet valla doktorum diyor çok kafana takma stres yapma
    bunlarda sebep oluyormuş diyo
    ama çocukları görünce içimde bi burukluk oluyor
    benimde olsaydı saçlarını tarasaydım güzel üstler giydirseydim diye
#18.11.2008 12:53 0 0 0
  • seni gercekten anliyorum böyle bir hevesin olmasi cok güzel ama zamana birak stres yapma
#18.11.2008 13:21 0 0 0
  • Amin... Allah hayırlı evlat nasip etsin herkese.
    İçinizi ferah tutun bencede.
#18.11.2008 13:37 0 0 0