wbb - vBulletin gecisi

Son güncelleme: 05.12.2008 15:26
  • merhaba arkadaslar,

    wbb sistemi olan sitemizi impex ile vbulletin yapmaya calistik.
    Daha önce acilan konularida okuduk aslinda.

    Yalniz eskiden siteye üye olurken, takiminiz, ilgi alanlariniz gibi profil alanlari vardi bizde,
    simdi vbulletine gectikten sonra hepsi kayboldu.

    Onlari vbulletine nasil gecirebiliriz?


    yardimci olursaniz cok sevinirim..

    saygilar
#05.12.2008 14:13 0 0 0
  • impexte o tür gereksiz özellikler yoktur. Kaldıki konu ve mesajları sorunsuz geçirdiyseniz böyle ayrıntılara takılmanız anlamsız.

    Ben server değişimlerinde özellikle o tür ıvır zıvırı silerimki gereksiz yer kaplamasınlar. Zaten aktif üyeler yeniden yüklüyor bilmem kaç aydır foruma uğramayanların yükünü ne diye taşıyayım.
#05.12.2008 14:48 0 0 0
  • haklisiniz ama yinede merak ettik,
    acaba yanlis bisey mi yaptikta hersey olmadi diye..

    cevabiniz icin tesekkür ederim
#05.12.2008 15:26 0 0 0