Hasretin bitmez oldu

Son güncelleme: 29.12.2008 18:30
  • noimage

    $u zavaLLi yüregimDe
    iCimDeSin DerinDeSin
    Söküp atmak Cok zor Seni
    Sen akLimDa fikrimDeSin



    noimage

    Yaniyor BeDenim
    Yaniyor yüregim



    noimage

    SenSiz kör kuyuLarDa
    SevgiSiz SenSiz CareSizim



    noimage

    YagmurLar yagmaz oLDu
    gözya$im Dinmez oLDu
    yar beni birakip gittigin gün
    HaSretin bitmez oLDu
    bitmez oLDu


    Bu SözLer Murat Kanar abimin
    "YagmurLar" $arkiSinDan aLintiDir..
    Onu Cok SevDigim ve SayDigim iCin
    üSteLik $arkiLariniDa Cok SevDigim iCin
    SizLerLe payLa$mak iSteDim.
    umarim SizLerDe begenirSiniz.

    SaygiLar SheqeYy_BeBiSh


    [main-arkaplan-muzik]175[/main-arkaplan-muzik]

#24.12.2008 16:57 0 0 0
  • YagmurLar yagmaz oLDu
    gözya$im Dinmez oLDu
    yar beni birakip gittigin gün
    HaSretin bitmez oLDu
    bitmez oLDu harika olmuş saol ama burda şarkı sözü paylaşımı yasak sanırım
#24.12.2008 16:58 0 0 0
  • CiDDimiSIn gii oLSun taninmami$ $arki:D
    Hem ozaman benim öbür konuLariDa kaLDirmam gerekir
    Cünkü Cogu $arki Sözü
#24.12.2008 17:14 0 0 0
  • emeğine sağlık arkadaşım güzel bi sunum olmuş

    hayır niye yasak olsun ki bütünn şarkılar sonuç ta şiir degilmi
    müziğini yayınlamak yasak benim bildiğim
#24.12.2008 17:17 0 0 0
  • evet bu Daha mantikLi:D
    SonuCta iLLegaL bi$i yapmiyorum
    Murat abimiDe yakinDan taniyorum
    o bana bi$i Demez $arki Sözünü buraya SunDum Diye
    kiyamaz bana:D

    yani herhangi bi probLem Cikamaz:)

    t$k ederim BULUVEY:)
    zaman aLip okuDugun iCin ben t$k eDerim
#24.12.2008 17:37 0 0 0
  • syLar abla bana hep kıyıyorda :D
#25.12.2008 07:35 0 0 0
  • emeğine sağlık güsel bir paylaşım olmuş
#26.12.2008 14:18 0 0 0
  • emeqinize sağlık..
#28.12.2008 03:01 0 0 0
  • Cok SagoLun:)
#29.12.2008 00:03 0 0 0
  • emegine saglık bitanem güzel olmuş
#29.12.2008 13:21 0 0 0
  • t$k eDiom a$kom:)
#29.12.2008 18:30 0 0 0