Move Effect nasıl yapılır ?

Son güncelleme: 25.12.2008 15:41
  • Öncelikle kusuruma bakmayın bütün konulara baktım ama böyle bir konu açılmamış açmayı uygun buldum eğer açılmış gözümden kaçmışsa affınıza sığınıyorum.

    Ben By_ultrAslan arkadaşımızın (https://www.main-board.com/flash-siirler/174363-tek-hece-ask-bedirhan-gokce.html) isimli çalışmasındaki Move Effectler nasıl yapılıyor onu öğrenmek istiyorum siz değerli hocalarımdan mümkünse tabiki eğer yapabilirsem böyle bir çalışma çok mutlu olucam.
#25.12.2008 02:05 0 0 0
  • Hocam çok teşekkür ediyorum ilginiz ve yardımlarınız için benim gözümden kaçmış kusuruma bakmayın.Yardımlarınız sayesinde bişeyler yapmayı başardım daha uğraşıyorum inşallah yapabilicem tekrar tekrar teşekkürler.
#25.12.2008 14:39 0 0 0
  • Değerli arkadaşlarım

    Bu bölümlerde yazılan ne kadar mesaj varsa
    bana inanınız hepsinin içinde
    az veya çok ama mutlaka bir bilgi bulunmaktadır.


    Bu nedenle, sizlerden hemen hemen her konuyu
    dikkatle inceleyerek onları okumanız ve
    önceden biliniz veya bilmeyiniz
    hiç değilse bir defa uygulamanız
    sanıyorum sizlere çok şey kazandıracaktır.

    Hele önceden kendi kendinize çalışarak
    flash yapmayı öğrendiyseniz,
    yukarda belirttiğim bu önerimi lütfen göz-ardı etmeyiniz.

    Çünkü aynı şeyleri ben de yaşadım ve
    biliyorum dediğim uygulamalardan bazılarını
    eksik bildiğimi daha sonra anladım.

    Şu anda bile bazı arkadaşlarımdan
    pekçok uygulama yanlışımın olduğunu öğreniyor
    ve bu yanlışlarımı düzeltmeye çalışıyorum...

#25.12.2008 15:41 0 0 0