Öncelikle kusuruma bakmayın bütün konulara baktım ama böyle bir konu açılmamış açmayı uygun buldum eğer açılmış gözümden kaçmışsa affınıza sığınıyorum.
Hocam çok teşekkür ediyorum ilginiz ve yardımlarınız için benim gözümden kaçmış kusuruma bakmayın.Yardımlarınız sayesinde bişeyler yapmayı başardım daha uğraşıyorum inşallah yapabilicem tekrar tekrar teşekkürler.
Bu bölümlerde yazılan ne kadar mesaj varsa
bana inanınız hepsinin içinde
az veya çok ama mutlaka bir bilgi bulunmaktadır.
Bu nedenle, sizlerden hemen hemen her konuyu
dikkatle inceleyerek onları okumanız ve
önceden biliniz veya bilmeyiniz
hiç değilse bir defa uygulamanız
sanıyorum sizlere çok şey kazandıracaktır.
Hele önceden kendi kendinize çalışarak
flash yapmayı öğrendiyseniz,
yukarda belirttiğim bu önerimi lütfen göz-ardı etmeyiniz.
Çünkü aynı şeyleri ben de yaşadım ve
biliyorum dediğim uygulamalardan bazılarını
eksik bildiğimi daha sonra anladım.
Şu anda bile bazı arkadaşlarımdan
pekçok uygulama yanlışımın olduğunu öğreniyor
ve bu yanlışlarımı düzeltmeye çalışıyorum...