Ve Allah Erkeği Yarattı

Son güncelleme: 23.01.2009 07:32
  • noimage
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    noimage
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    noimage
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    noimage
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    noimage
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    noimage
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    noimage
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    noimage

#14.01.2009 12:42 0 0 0
  • akılları hep topta harika abla saol
#14.01.2009 12:45 0 0 0
  • Allahtan korkun.Haftada 90 dakika maç seyrediyoruz.
#14.01.2009 17:12 0 0 0
  • Sağol Emeğe saygı!
#14.01.2009 18:42 0 0 0
#14.01.2009 18:50 0 0 0
  • Eline saglık
#15.01.2009 19:40 0 0 0
  • Allahtan korkun.Haftada 90 dakika maç seyrediyoruz.


    Bak babamin yaptigi hatayi yapiyOSun bu maCin daha ozetLeri var, ne hikmetSe maCtan uzun suruyO

    MaC yOrumLari var

    yOrumLarin ozeti

    ozetLerin ozeti


    faLanda fiLan bitmiyOki
#17.01.2009 00:17 0 0 0
  • sonunda bayan beklıyordum ama bilemedim... yaahu bi karışıklık olmasın yada bu bana göre değil ,, bayanlar vazgeçilemez birşey
#17.01.2009 00:28 0 0 0
  • Sorun da orda ya zaten Cobra :D
    Biz de saf saf kendimizi beklerken o topu görünce çok bozuluyoruz :D
#17.01.2009 07:43 0 0 0
#17.01.2009 09:21 0 0 0
  • çok komik ya
#17.01.2009 18:44 0 0 0
  • Sorun da orda ya zaten Cobra
    Biz de saf saf kendimizi beklerken o topu görünce çok bozuluyoruz


    al o topu oradan bakıyım
    gzl bi bayan resmi koy :)
#18.01.2009 11:42 0 0 0
  • O zaman da işin bütün esprisi kaçıyor ama :D
#18.01.2009 11:46 0 0 0
  • süperdi ya

    çok komikti ya
#18.01.2009 12:55 0 0 0
  • tesekkürler gerçekten erkekler toptan vazgeçmiyor 4 kuzenim var 4 üde futbolcu olma yolundaaen küçügü daha 1 ya$inda vizir vizir top la oynuyorr
#18.01.2009 14:24 0 0 0
  • Yuksel abi mesajina gulmekten oldum vallahi
    emegine saglik dogru soze nedenir
#18.01.2009 14:31 0 0 0
  • bende ve kadını yarattı Allah diye biri resim bekliyordum
    ama ııhh oldum erkeklerin tercihi belli
    tooooooooooooooppppppppp
#23.01.2009 07:32 0 0 0