Ne zaman ALLAH diyoruz.

Son güncelleme: 20.01.2009 17:53
  • noimage

    İşe başlamadan önce, 'Insallah' diyoruz.

    - İşe baslarken 'Bismillah' diyoruz.

    - İşi yapmaktan vazgeçersek, 'Eyvallah' diyoruz.

    - İşi coskuyla yapmak istedigimizde, 'Ya Allah' diyoruz.

    - İşi ölümüne bir kararlilikla yapmak istedigimizde, 'Allah,
    Allah!' diyoruz.

    - İşi yaparken bir seylerin ters gitmesi halinde, 'Fesüphanallah'
    diyoruz.

    - İşi nezaketle yapmak istedigimizde, 'Estagfurullah' diyoruz.

    - İşi basariyla sonuçlandirmis isek, 'Masallah' diyoruz.

    - İşi basarisizlikla sonuçlandirmissak, 'Hay Allah' diyoruz.

    - İşin altindan kalkamamis ve ters gittigini görmüssek, 'Allah,
    Allah' diyoruz.

    - Bir mekandan ayrilip giderken 'Allah'a ismarladik' diyoruz.
#18.01.2009 14:43 0 0 0
  • Ne güzel de diyorumuşuz..
    Allah adını dilimizden düşürmemek umuduyla..
    Teşekkürler..
#18.01.2009 14:47 0 0 0
  • Allah (c.c) razı olsun pedalizam
#18.01.2009 14:48 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • dilimizden, aklimizdan ve kalbimizden bir an dahi eksık olmasin insaallah
#19.01.2009 00:05 0 0 0
  • Allah senden razı olsun farkına varmadan söylediğimiz bu cümleleri sen ne güzel toplamışsın dil ile söylediğimiz Allah lafzini Rabbim kalbe indirmeyi cümlemize nasip etsin.
#19.01.2009 00:24 0 0 0
  • Amin Amin Allah razi olsun
#20.01.2009 17:15 0 0 0
  • gerçekten de her lafımızda yüce Allah'ın adı var,iyikide dilimizden düşürmüyoruz
    teşekkürler
#20.01.2009 17:53 0 0 0