Tül Çizme Modası

Son güncelleme: 18.11.2009 10:41
  • noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#20.01.2009 22:43 0 0 0
  • abartiya kacilmadikca cok ho$ durabiliyor bence

    tesekkürler
#20.01.2009 23:19 0 0 0
  • özenle seçmişiniz yine resimleri acemkızı
    avatara bakıyorum acemkızı sağlam konuları vardır diye
    diyeceksinki yine avatarla ne alakası var diye
    şahsen bir bayan olarak sizin ve bazı üyelerin konularınıza kazara bakarken ben bile utanıyorum ya
    günaha sokuyon milleti, dahada sizin konulara bakmam.
    şimdi diyeceksinki moda bu çizmelerde ne var diye
    resimler çizmelerin yukarısına çıkmış. moda moda diye diye öleceksiniz ya
    resimleri biraz editlesenizde sadece çizmeler görülse olmazmıydı.
#21.01.2009 02:33 0 0 0
  • noimage

    noimage






    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#21.01.2009 08:43 0 0 0
  • cool abla çok sexi kırmızılar:D

    ilk 2. resim güzel acem abla
#21.01.2009 08:56 0 0 0
  • sagol canım teşekkür ederim bencede güzel katılıyorum
#21.01.2009 21:48 0 0 0
NaZ NaZ foto

  • Kıymık

    özenle seçmişiniz yine resimleri acemkızı
    avatara bakıyorum acemkızı sağlam konuları vardır diye
    diyeceksinki yine avatarla ne alakası var diye
    şahsen bir bayan olarak sizin ve bazı üyelerin konularınıza kazara bakarken ben bile utanıyorum ya
    günaha sokuyon milleti, dahada sizin konulara bakmam.
    şimdi diyeceksinki moda bu çizmelerde ne var diye
    resimler çizmelerin yukarısına çıkmış. moda moda diye diye öleceksiniz ya
    resimleri biraz editlesenizde sadece çizmeler görülse olmazmıydı.


    Arkadasim hep sizin fikirleriniz mi dogru ? Herkezi elestirip duruyorsunuzda siz kusursuz filanmisiniz ? Acemkizi arkadasimiz birseyler paylasmak istemis ve konuyu açmis ayrica bu bölümün adi üstünde moda bölümü. Konuyu begenmediyseniz sayfayi degistirirsiniz veya daha nazik ve kibar bi sekilde arkadasim su söyle olsa olmazmiydi dersiniz ama bu sekilde sert elestiriyle olmaz bu isler.

    Ayrica resimlere bakarken siz nasil bir niyetle bakiyorsunuz bilmiyorum ama ben resimlerde sadece çizmelere dikkat ediyorum diger detaylara degil. Bir is yaparken en önemli sey niyettir.
#21.01.2009 21:59 0 0 0
  • @Kıymık

    sizden önce yazmi$tim konuya.. kusura bakmayin ama siz neye bakiyorsunuz?? benim cizmeden baska birsey dikkatimi cekmemisti dogrusu. ACEMKIZI06 arkadasimizin bunlari tamamen iyi niyetle sundugundan ve sizin söylediklerinizi aklindan bile gecirmedigine eminim. Lütfen böyle elestirmeyelim insanlari..
    kalmiski günlük hayatta daha kötü sahnelere sahit oluyoruz hergün...
    Elestirinize üzüldüm acikcasi..
#21.01.2009 22:08 0 0 0
  • evet arkadaşlar katılıyorum sizin sözlerinize bende aynı şekilde sadece çizmelerin şıklığını gördüm ve sunmak istedim burda hepsi bu fakat bu ikinci bir eleştiri kıymıktan her koydugum resime bir eleştiri onun için birşey demek istemiyorum sadece bakıp geçerse arkadaşım iyi olur madem göz zevkine hitap etmiyor başka amaçla bakıyorsun sen sanırım neyse emeği geçen arkadaşlarıma tekrardan teşekkürler
#21.01.2009 23:25 0 0 0
  • emegine saglik cok güzeller gercektende
#22.01.2009 00:28 0 0 0
  • haklısınız resimleri sunmak normal
    ben yazınca farklı amaç oluyor
    çizmeler sanki taaaaaaa yukarıya kadar çıkıyormuş gibi
    tövbe tövbe
    karakız bile resimleri yorumlamış nasıl olduğu hakkında
    tabiki siz haklısınız suç bende
    ne diye yazıyorsam
    alacağım cevap belli işte
#22.01.2009 00:31 0 0 0
  • tekrar baktım süperler :)
#18.11.2009 10:41 0 0 0