özenle seçmişiniz yine resimleri acemkızı
avatara bakıyorum acemkızı sağlam konuları vardır diye
diyeceksinki yine avatarla ne alakası var diye
şahsen bir bayan olarak sizin ve bazı üyelerin konularınıza kazara bakarken ben bile utanıyorum ya
günaha sokuyon milleti, dahada sizin konulara bakmam.
şimdi diyeceksinki moda bu çizmelerde ne var diye
resimler çizmelerin yukarısına çıkmış. moda moda diye diye öleceksiniz ya
resimleri biraz editlesenizde sadece çizmeler görülse olmazmıydı.
özenle seçmişiniz yine resimleri acemkızı
avatara bakıyorum acemkızı sağlam konuları vardır diye
diyeceksinki yine avatarla ne alakası var diye
şahsen bir bayan olarak sizin ve bazı üyelerin konularınıza kazara bakarken ben bile utanıyorum ya
günaha sokuyon milleti, dahada sizin konulara bakmam.
şimdi diyeceksinki moda bu çizmelerde ne var diye
resimler çizmelerin yukarısına çıkmış. moda moda diye diye öleceksiniz ya
resimleri biraz editlesenizde sadece çizmeler görülse olmazmıydı.
Arkadasim hep sizin fikirleriniz mi dogru ? Herkezi elestirip duruyorsunuzda siz kusursuz filanmisiniz ? Acemkizi arkadasimiz birseyler paylasmak istemis ve konuyu açmis ayrica bu bölümün adi üstünde moda bölümü. Konuyu begenmediyseniz sayfayi degistirirsiniz veya daha nazik ve kibar bi sekilde arkadasim su söyle olsa olmazmiydi dersiniz ama bu sekilde sert elestiriyle olmaz bu isler.
Ayrica resimlere bakarken siz nasil bir niyetle bakiyorsunuz bilmiyorum ama ben resimlerde sadece çizmelere dikkat ediyorum diger detaylara degil. Bir is yaparken en önemli sey niyettir.
sizden önce yazmi$tim konuya.. kusura bakmayin ama siz neye bakiyorsunuz?? benim cizmeden baska birsey dikkatimi cekmemisti dogrusu. ACEMKIZI06 arkadasimizin bunlari tamamen iyi niyetle sundugundan ve sizin söylediklerinizi aklindan bile gecirmedigine eminim. Lütfen böyle elestirmeyelim insanlari..
kalmiski günlük hayatta daha kötü sahnelere sahit oluyoruz hergün...
Elestirinize üzüldüm acikcasi..
evet arkadaşlar katılıyorum sizin sözlerinize bende aynı şekilde sadece çizmelerin şıklığını gördüm ve sunmak istedim burda hepsi bu fakat bu ikinci bir eleştiri kıymıktan her koydugum resime bir eleştiri onun için birşey demek istemiyorum sadece bakıp geçerse arkadaşım iyi olur madem göz zevkine hitap etmiyor başka amaçla bakıyorsun sen sanırım neyse emeği geçen arkadaşlarıma tekrardan teşekkürler
haklısınız resimleri sunmak normal
ben yazınca farklı amaç oluyor
çizmeler sanki taaaaaaa yukarıya kadar çıkıyormuş gibi
tövbe tövbe
karakız bile resimleri yorumlamış nasıl olduğu hakkında
tabiki siz haklısınız suç bende
ne diye yazıyorsam
alacağım cevap belli işte