gelin ayakkabıları

Son güncelleme: 10.04.2010 09:55
#20.01.2009 23:14 0 0 0
  • Gelinliğin altında görünecek mi sanki.. Bi Converse giyin yeter.. Rahat olursunuz bari :D
#21.01.2009 08:47 0 0 0
  • noimage

    çok hoşmuş

    ilahi şayeste
#21.01.2009 08:54 0 0 0
  • İlahi Şayeste converse olurmu en güzelinden giymek gerekli.paylaşımın için teşekkürler.
#21.01.2009 16:23 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • Gelinligin altina spor ayakkabisi giymek konusunda tek degilmisim :D
#23.01.2009 01:03 0 0 0
  • Converse yerine babette olar. :D
#23.01.2009 07:41 0 0 0
  • Evet sürmelim olabilir :D
#23.01.2009 07:53 0 0 0
  • Ben nisanligimin altina beyaz babet giymistim. Nisan weya dugun ewde olunca insan cok yoruluyor. Bu sefer dugunde napacaksam.
#23.01.2009 07:55 0 0 0
  • Rahat ama şık modellere bakacan artık canım ;)
#23.01.2009 08:01 0 0 0
  • aynen beyaz babet abartı topugu olmayan güzel olur valla
#23.01.2009 22:16 0 0 0
  • yaa arkadaşlar benim de babet giymem lazım nişanlımla boy sorunumuz var azcık normalde biproblem yok ama düz ayakkabı giymem lazım.komik olurmu babet giysem yaaa
    :(
#10.04.2010 09:47 0 0 0
  • tuba tez neden komik olsun..
    Şık ama az topuklu hatta topuksuz çok güzel modeller var..
    Vaktin varsa araştır bence ;)
#10.04.2010 09:51 0 0 0
  • :) KAranın qösterdiği ayakkabi qüzeL :)
#10.04.2010 09:53 0 0 0
  • bende 4. beğendim ama kaç saat giyebilirim bilmiyomm
#10.04.2010 09:55 0 0 0