19. Hafta Konyaspor 0 - Beşiktaş0 Turkcell Süper Lig

Son güncelleme: 09.02.2009 13:49
  • Turkcell Süper Lig
    19. Hafta Karşılaşması


    Konyaspor - BEŞİKTAŞ




    noimage noimage noimage




    Tarih: 8 Şubat 2009 / Pazar

    Saat: 15:00

    Stad: Konya Atatürk Stadyumu

    Hakemler: Koray Gençerler
#04.02.2009 21:55 0 0 0
  • Beşiktaş, Turkcell Süper Ligi'nin 19. haftasında pazar günü Konyaspor deplasmanda oynayacağı ligi maçının hazırlıklarına bu sabah yaptığı antrenmanla ara vermeden başladı.

    Teknik direktör Mustafa Denizli yönetiminde Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'nden basına kapalı gerçekleştirilen antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü. İdmana grip olan Rüştü Reçber ile, tedavisi İtalya'da devam eden Delgado katılmadı. Antalyaspor karşılaşmasında forma giyen futbolcular hafif bir idman yaparken, diğer oyuncular ise küçük kale maç oynadı. Antrenmana Antalyaspor karşılaşmasında ayak bileğini burkan Holosko da katıldı. Kulüp Doktoru Ayhan Optur, Delgado'nun dışındaki tüm oyuncularımızın Konyaspor mücadelesinde forma giyebileceğini söyledi.

    Beşiktaş, Konyaspor hazırlıklarını yarın sabah yapacağı idmanla sürdürecek.
#05.02.2009 19:46 0 0 0
  • noimage

    Bulak:Beşiktaş'ı yeneriz
    06 Şubat 2009

    Konyaspor Teknik Direktörü Giray Bulak, hafta sonu oynanacak olan Beşiktaş maçı öncesi haber61.net'e çarpıcı açıklamalarda bulundu.

    GALİBİYET ŞEHRİN MORALİNİ YÜKSELTTİ

    Bulak, geçen hafta Ankaragücü deplasmanında 3 golle 3 puanı aldıklarını belirterek, "3 gollü bir sonuç hem takımı, hem de şehrin moralini yükseltti" dedi.

    TARAFTAR STADI DOLDURMALI

    Hafta sonu sahalarında Beşiktaş ile karşılaşacak olan Konyaspor'da teknik direktör Bulak, taraftara seslenerek, "Bizim için çok önemli olan Beşiktaş maçında taraftarımızı yanımızda görmek istiyoruz. Taraftarımız bu maçta stadı dolduracaktır diye düşünüyorum" diye konuştu.

    BEŞİKTAŞ'TAN ÇEKİNMİYORUZ

    Beşiktaş maçının öneminin büyük olduğunu kaydeden Bulak, "Bu maç hem bizim için hem de Beşiktaş için önemli, Kesinlikle Beşiktaş'tan çekinmiyoruz. Mutlaka sahaya kazanmak için çıkacağız. Sonuç da galip gelemesek bile en azından beraberlik almaya çalışacağız" dedi.

    BEŞİKTAŞ'I YENERİZ
    Futbolseverlere seyir gücü çok yüksek bir maç seyrettirmek amacında olduğunu vurgulayan Bulak, "Öncelikle keyifli bir maç seyrettirmek istiyoruz. Her geçen gün gelişen futbolumuz ve taktik anlayışımız var, bunları sahaya gerekirse, deneyimimizi katarak, yansıtabilirsek, Beşiktaş'ı yeneriz, futbolun ruhunda olan centilmenliğinde ön planda olmasını istiyoruz" diye konuştu.

    BEŞİKTAŞ HAZIRLIĞI DEVAM EDİYOR

    Bulak, Beşiktaş maçının hazırlıklarını sürdürdüklerini belirterek,"Hazırlıklarımız devam ediyor, tek eksiğimiz Erdal, onun dışında bir eksiğimiz yok" dedi.

    TRABZONSPOR'A BAŞARILAR DİLİYORUM

    Trabzonspor'un da eski teknik direktörü Bulak sözlerini şöyle tamamladı.
    "Trabzonspor'a da Ankaragücü maçında başarılar diliyorum"

    Selahattin AYDINLI / haber61.net



    Kaynak: noimage
#06.02.2009 08:29 0 0 0
  • KekLiği Düz Ovada avLayacaz :D
#06.02.2009 08:35 0 0 0
  • İdman Günlüğü
    05.02.2009

    Futbol Takımımız, Konyaspor ile Pazar günü deplasmanda oynayacağı ligi maçının hazırlıklarına ara vermeden başladı.
    Dün akşam Fortis Türkiye Kupası Çeyrek Final rövanşında Antalyaspor'u 3-1'lik skorla mağlup ederek yarı finale yükselen Siyah-Beyazlılarımız, Turkcell Süper Ligi'nin 19. haftasında Konyaspor ile Pazar günü deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarına bu sabah başladı.

    Basına kapalı gerçekleştirilen antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü. İdmana grip olan Rüştü Reçber ile, tedavisi İtalya'da devam eden Delgado katılmadı.

    Antalyaspor karşılaşmasında forma giyen futbolcularımız hafif bir idman yaparken, diğer oyuncularımız ise küçük kale maç oynadı. Teknik Direktörümüz Mustafa Denizli yönetimindeki idmana dün akşamki karşılaşmada ayak bileğini burkan Holosko da katıldı.

    Doktorumuz Ayhan Optur, Delgado'nun dışındaki tüm oyuncularımızın Konyaspor mücadelesinde forma giyebileceğini söyledi.

    Takımımız, hazırlıklarını yarın (6 Şubat) saat 11.00'de yapacağı idmanla sürdürecek. Antrenmanın ilk 1 saatlik bölümü basına açık olacak.
#06.02.2009 10:07 0 0 0
  • rüyalar gerçek olsa:D:D:Dgiray bulak rüyalar alemine dalmış sanırsam...
#06.02.2009 17:47 0 0 0
  • Turkcell Süper Lig'in 19. haftasında deplasmanda Konyaspor ile karşılaşacak Beşiktaş, hazırlıklarını Cuma sabahı gerçekleştirdiği antrenmanla sürdürdü.

    BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde, teknik direktör Mustafa Denizli yönetiminde 1 saati basın mensuplarına açık olarak yapılan idmanın ilk bölümünde siyah-beyazlı oyuncular, kısa mesafe kondisyon ve pas çalışması yaptı. Futbolcular, daha sonra minyatür kale maç yaparken, idmanı yarım sahadaki çift kale maçla tamamladı.

    Beşiktaş'ın bugünkü antrenmanına gribal enfeksiyon geçiren kaleci Rüştü ile sol üst adalesinde ödem bulunan Ekrem ve İtalya'da tedavisi süren Delgado katılmadı.

    Kulüp doktoru Ayhan Optur, Ekrem'in Konyaspor ile yapılacak karşılaşmada forma giymeyeceğini, Rüştü'nün ise görev alabileceğini söyledi.

    Siyah-beyazlı ekip, Konyaspor maçı hazırlıklarını Cumartesi sabahı gerçekleştireceği antrenmanla tamamlayacak ve öğleden sonra özel uçakla Konya'ya gidecek.
#06.02.2009 18:43 0 0 0
  • Dörtlü savunmanın önüne Sivok-Ernst'i yerleştirecek olan Denizli; sağda Holosko, solda Tello, Bobo'nun arkasına da Yusuf'u koyacak.


    İlk prova idmanda

    Teknik direktör Mustafa Denizli, Antalyaspor kupa maçında performansını yükselten futbolcularını dikkate aldı ve Konya karşılaşmasına farklı bir kadro çıkarmaya karar verdi. Tecrübeli hoca, dünkü idmanda bu maç için yeni bir 11 denedi.

    1 numara Hakan'ın

    Kaleye Hakan'ı koyan Denizli, defansı Serdar Kurtuluş-Zapo-Gökhan-
    Üzülmez dörtlüsünden oluşturdu. Önlerine Sivok ve Ernst'i yerleştiren tecrübeli hoca, solda Tello'ya, sağda Holosko'ya, forvette Bobo'ya, arkasında da Yusuf'a görev verdi.
#07.02.2009 11:33 0 0 0
  • Hayırlısıyla yenecez inşallah
#07.02.2009 16:53 0 0 0
  • Konyaspor ile 22. Randevu

    Futbol Takımımız, Turkcell Süper Ligi'nin 19. haftasında yarın (8 Şubat) Konyaspor ile saat 15.00'da deplasmanda karşılaşacak. Taraflar bu maçla birlikte 22. kez karşı karşıya gelecek.
    Konya Atatürk Stadı'ndaki mücadeleyi Koray Gençerler yönetecek.

    Beşiktaşımız, ligde rakibiyle bugüne kadar yaptığı 21 maçtan 14'ünü kazanırken, 5'inde berabere kaldı, 2'sini ise yitirdi.

    Lig maçlarında Beşiktaşımız'ın toplam 45 golüne, Konyaspor 16 golle karşılık verebildi.

    İki takım arasında sezonun ilk yarısında İstanbul'da yapılan maçı Siyah-Beyazlılarımız 2-0 kazanmıştı.

    Beşiktaşımız ile Konyaspor arasında şimdiye dek Konya'da yapılan 10 maçtan 5'ini Ekibimiz kazanırken, 4 maç berabere sonuçlandı, 1 maçı da ev sahibi ekip kazandı.

    Konya'da Beşiktaşımız 19, ev sahibi ekip ise 11 gol attı.

    Siyah-Beyazlılarımız, lig tarihindeki en farklı skorlu galibiyetlerinden birisini, 1992-93 sezonunda 7-0'lık sonuçla Konyaspor karşısında aldı.
#07.02.2009 17:13 0 0 0
  • İdman Günlüğü
    07.02.2009

    Futbol Takımımız, Konyaspor ile yarın oynayacağı lig maçının hazırlıklarını tamamladı.
    Bugün basına kapalı olarak yapılan antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü.

    İdmana tedavilerine devam edilen Rüştü Reçber, Ekrem Dağ ve Delgado katılmadı. Aydın Karabulut ise Fizyoterapist eşliğinde çalıştı.

    Bir süredir tedavisine İtalya'da devam edilen Delgado ise bugün İstanbul'a döndü. Delgado, kendisine verilen program dahilinde çalışmalarını tesislerde sürdürecek.

    Teknik Direktörümüz Mustafa Denizli yönetiminde yapılan antrenman, koşularla başladı ve 5'e 2 pas çalışması ile devam etti. Kanatlardan orta ve şut çalışması sonrasında ise çift kale maç oynandı.

    Konyaspor maç kadrosunda ise sakatlıkları bulunan Rüştü Reçber, Ekrem Dağ, Aydın Karabulut ve Delgado yer almadı.
#07.02.2009 17:15 0 0 0
  • Futbol Takımımız Konya'da
    07.02.2009

    Turkcell Süper Lig'deki 19. hafta karşılaşması için Konya'ya giden Futbol Takımımız'ı taraftarlarımız çiçeklerle ve tezahüratlarla karşıladı.
    Konyaspor karşılaşması öncesinde son hazırlık çalışmasını yaptıktan sonra akşam üstü Türk Hava Yolları'na ait özel bir uçakla Konya'ya hareket eden Siyah-Beyazlılarımız'ı 100'e yakın taraftarımız karşıladı.

    Teknik Direktörümüz Mustafa Denizli ve oyuncularımıza çiçekler veren taraftarlarımız, imza aldı ve fotoğraf çektirdi.

    Konya kafilemizde Asbaşkan, İcra Kurulu Üyesi, Jimnastik ve Atletizm Şubeleri'nden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Behçet Ümitlen, Satranç ve Spor Okulları'ndan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Nedim Sarsmaz ile Pazarlama ve Kartal Yuvası'ndan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Aksoy da yer alıyor.
#07.02.2009 21:00 0 0 0
  • noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#07.02.2009 22:10 0 0 0
  • 2009 yılında uçuşa geçen Beşiktaş, Konyaspor'u da devirip çıkışını sürdürmek istiyor. Siyah-Beyazlılar için büyük önem taşıyan karşılaşma, saat 15.00'te başlıyor.

    Hakem Koray Gençerler

    2008'i kupasız kapatan Beşiktaş, 2009'a fırtına gibi başlamış ve oynadığı 6 resmi maçta 6 galibiyet almıştı... Kara Kartallar, 2009'daki yedinci karşılaşmasına bugün Konya'da çıkıyor. Lige verilen aranın sonrasında Denizlispor ve Antalyaspor'u deviren Siyah-Beyazlılar, bugün Konyaspor'u da mağlup edip, zirve yarışındaki iddiasını sürdürmeyi amaçlıyor. Konya Atatürk Stadı'ndaki karşılaşma saat 15.00'te başlayacak ve hakem Koray Gençerler düdük çalacak.

    Bobo&Cisse yedek

    Siyah-Beyazlılar'da sakatlığı bulunan Ekrem Dağ, Aydın Karabulut ve Matias Delgado'nun yanı sıra grip olan Rüştü Reçber forma giyemeyecek. Teknik direktör Mustafa Denizli'nin yabancı kontenjanı nedeniyle sıkıntıya düştüğü ve hangi yıldızlarını kulübede bırakacağı merakla bekleniyor. Tecrübeli çalıştırıcının büyük bir olasılıkla Cisse'yi ya da Bobo'yu yedek bırakması düşünülüyor. Yeni transfer Ernst'in ise 11'de oynayacağı öğrenildi.

    Orhan YILDIRIM


    KONYASPOR
    Jefferson
    Ömer
    İsmail
    Milos
    Cihan
    Celaleddin
    Ayman
    Bülent
    Poljac
    Serhat
    Veysel


    BEŞİKTAŞ

    Hakan
    S.Kurtuluş
    İ.Toraman
    Zapotocny
    İ.Üzülmez
    Holosko
    Sivok (S.Özkan)
    Ernst
    Tello
    Yusuf
    bobo

    STAT:
    Konya Atatürk
    YAYIN:
    Lig Tv
    SAAT:
    15.00
    HAKEMLER:
    Koray Gençerler Ekrem Kan Volkan Narinç

#08.02.2009 10:06 0 0 0
  • ilk yarı sonucu konyaspor:0 BEŞİKTAŞ:0
#08.02.2009 14:48 0 0 0
  • maç sonucu konyaspor:0 BEŞİKTAŞ:0
#08.02.2009 15:54 0 0 0
  • İyi halt ettiler :(

    Gs yüzünden zaten tahminim dibe vurmuştu bide bizimkiler

    offf yaa :(
#08.02.2009 16:01 0 0 0
  • berabere kalmamız hiç biç bir işe yaramadı bence kesinlikle kazanmamız lazımdı ama olan oldu önümüzdeki maçlara bakacağız
#09.02.2009 13:49 0 0 0