Böcekleri Yürüterek Resim Yapıyor

Son güncelleme: 09.02.2009 10:29
  • İnsanların uğraştıkları şeylere bakın yaa
    Çok enteresan, kimin aklına gelir ki hihlidil

    noimage


    noimage


    noimage


    noimage


    noimage


    noimage
#05.02.2009 10:22 0 0 0
  • gerçekten enterasan
#05.02.2009 10:27 0 0 0
  • hayat çok garibi:D
#05.02.2009 11:34 0 0 0
  • bencede :D
#05.02.2009 16:33 0 0 0
  • Farklı bir sanat anlayışı :D
#05.02.2009 16:36 0 0 0
  • güzelbişey aslında ama ugraşılmaz:D
#06.02.2009 11:56 0 0 0
  • WAYYY RESSAM BÖCEKLER :D
#07.02.2009 10:57 0 0 0
  • bune yaw...
#07.02.2009 11:03 0 0 0
  • resim :D mööö :D
#07.02.2009 11:04 0 0 0
  • bilmem ben yapamam herhalde hangi tür böcek olduğuna bağlı ... bir kere kırkayağı ip sandığım için tırsıom ama en avantajlı kırkayak olur daha çabuk yapılır resim
#07.02.2009 11:10 0 0 0
  • bence fare :D
#07.02.2009 11:13 0 0 0
  • sen yapmıcankı böcekler yapacak kırkayagın 1 saatte bitireceği resmi tarantula 10 dk da halleder
#07.02.2009 11:15 0 0 0
  • allah allah..kardeşim eriniyosan yapma resim böcükleri ne çalıştırıyosun garibim renk değiştirmiş hayattan bezmiş :(
#08.02.2009 22:11 0 0 0
  • garip bi uğraş
#09.02.2009 10:29 0 0 0