BéN SéNi SéNSizLiKTé BiLé BiR ÖmüR BoYu BéKLéYéCéK KaDaR SéVMiŞTim..!! SaBıKaSı YoK BeLLi SuÇu aŞıK oLmaK SeNin iÇiN SoKaKLaRDa YaTmaK SeNin NiYeTin BenDen uZaK DuRmaK YaKıŞTımı Bea GüLüm Beni BöYLe aRKaDan VuRmaK
aşкıмı dağLaяa γazaćaктıм aмa aşкıмdaη вüγüк dağ вuLaмadıм
Sevgi denizinde boğuldum derinlere dalıp seni buldum
Gördüğün en delikanlıdan da cesuRdur bu seRseRi.!
Bağlanmayacaksn bir şeye, öyle körü körüne "O olmazsa yaşayamam" demeyeceksn.Demeyeceksin işte!Yaşarsın çünkü.Yaşıorm işte!
İlk d£gilseN ßile $on AşkıM olup kaL. $enden öncesin! ya$amadım $ayarıM
Sanmaki ismini bir başkası silecekSeninle başladım seninle bitecek
Tutamayacagım sözler VERMEM
Basit kişilerle polemige GİRMEM
Bazı şeyleri asla AFFEDEMEM
Yaşanmışlıkları kolay SİLEmEM
Acıyı tanıdıgım için,kimseye ÇEkTiRmEM
Cesaretsizligi ""gurur'la"" öRTEMeM
Yalan ve taktiklerle ugraşmayın,YEMEM!
Dostlarıma laf ETTİRMEMMM
Tutkularım var, VaZGEÇEMEMMM!!!
Gidiyosan eğer,çok özlesem bile dön dEmEMMMM
Agır geliyosa bunlar, firar serbest
sEvEn sEvEr..sEvMeYeN yoL aLıR giDeR!!
Nereye qiTsen hep вn qeLeceqim akLına mahşeRdede iki eLim yakanda 0lacak. . !
Varlıgının tıryakısı YoKLuGuNuN dElİsİyİmSeni benden mahrum etme Gözlerının hastasıyım
Bes Para Etmez Ruhun wardı..Onuda Seytana Satmıssın
SeNi BaŞkAsInıN kOLLaRınDa dAnS EttIrEcEk MuZıK bEnİm CeNaZe MArSıM olSuN
ölmek sorun deil kefen tarzımız deil.
bİr GÜnde SevdİĞİm Gİbİ Bİr GÜnde De Unuturum Senİ
PeNÇe_aTMa_aSLaNıM_KüKReSeN_YeTeR
"ben bir kısrak gibi gelmişim dünyaya şahlanıp gitmek içimde var hoşçakal"
ÇOCUKKEN SAHİP OLDUGUM KIRMIZI RUGAN AYAKKABILAR ONLARDA SENİN GİBİ ÇOK TATLIYDILAR AMA CANIMI YAKARDILAR ACITIRDILAR.!!!
Sevgiye SınırDostLuğa Fiat ßicmediq Sevdayı Cepte DeğiL A$kı Yürekte arıyorum!!
aşk damarlarda bir etki ben aşık olmam sadece etkiye tepki
Değer Vermek Sadece Matematikte İşe Yarar!!
BeN seVdaMı KefenLedim ÖLSen de BiR öLmeSen de
geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım; köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN
İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar..
Sonbahara inat ağaç hala yeşermekte, geceye inat gün hala ağarmakta, ben ise kadere inat hala seni sevmekteyim. İnat bu ya, mahşere kadar "seni seveceğim"
Yanağına düşen kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön, ordayım!
Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir