arkadaşlar benim yeni başlayan bir sorunum var
yeni kayıt olan üyeler kayıtlı kullanıcı grubuna geçmesi gerekirken misafir üye grubuna geçiyo
admin cp de sorun yok acaba üye gruplarını düzenlerken mi yanlış bir seçenek işaretledim
yardımcı olursanız sevinirim
dostum zaten orası misafir grubu benim sitemde e-mail onayı veya herhangi bir onay sistemi yok yani üyeolan kişinin direkman kayıtlı kullanıcı grubuna geçmesini istiyorum
dostum bölüm kurallarını hatırlatmana gerek yok zaten açılan konu üzerine yazıyoruz burası 2. sayfa 1. sayfanın son mesajına bakarsan boşuna hatırlatma yaptığını anlarsın