Kadınlar Bizim Herşeyimiz

Son güncelleme: 17.05.2005 15:20
  • Geçen gün aklıma geldi
    Kadınlar da güzeldir dedim,
    Seneler var ki ben onları
    Ne yalan söyleyim düşünmezdim.

    Semaver nasıl kaynar fıkır fıkır
    Öylesine kaynar kadınların içi,
    Çiçeklenmiş narin ağaçlardır
    Isıtırlar insanı güneş gibi.

    Öyleleri var ki hey Allahım hey!
    Geç karşıdan bak,
    Ak topuk beyaz gerdan,
    Tüy döşekler kadar yumuşak.

    Hiç hovarda meşrep değilim
    Kim ne derse desin,
    Ben öldükten sonra da bu mısralar
    Kadınlara yadigar olsun

    II
    Şu kadınlar ne biçim mahluk
    Sardıkça sarıyor beni,
    Zilzurna sarhoş ediyor,
    Üst üste içilen kadehler gibi.

    Bir karısı var komşumuzun
    Akşamları çiçek suluyor,
    Ellerinden su döküldükçe
    Kırmızı çiçekler daha kırmızı
    Maviler daha mavi oluyor.

    Bir komşumuzun da kızı var
    Gece gündüz türkü söylüyor,
    Ya doktor ya mühendis diyor da
    Başka bir şey demiyor.

    Geçen gece rasgeldim birine
    Uzun uzun içini döktü,
    Sevdalısı bırakmış peşini
    Dünya zından olmuş gözüne

    Yuvarlana yuvarlana bulutlar
    Akıp gidiyordu başımızın üstünden,
    Kırlangıçlar gibi ışıklar bizi
    Okşayıp okşayıp kaçıyordu,
    Öylesine sakindi ki gece
    Sesi öylesine sıcaktı ki
    Götürüp eğlendirmek geçti içimden.
    Ama yapamadım.
    Kadınlar her zaman kalbimizin bir yerindesiniz.
    Sizleri çok çok seviyoruz.
#29.03.2005 11:24 0 0 0
  • teşekkür ederim arkadaşım paylaşımın için.
#29.03.2005 11:45 0 0 0
  • teşekkürler
#29.03.2005 15:17 0 0 0
  • ellerine sağlık arkadaşım...
#29.03.2005 15:25 0 0 0
  • Te$eKKüRLeR...
#06.04.2005 11:36 0 0 0
  • Ellerine saglik..
#06.04.2005 16:03 0 0 0
  • teşekkürler emegine yuregine saglık
#17.05.2005 15:20 0 0 0