Free Windows Resources: Sys=100% Gdi=100% Usr=100%
Memory in use: 72% in use
Physical Memory: 841Mb free of 2047Mb total
Paging File: 3760Mb free of 4095Mb total
Virtual Memory: 519Mb free of 2047Mb total
Bendede break effecti kullandigimda surekli oluyordu burda bir kac konudadabu tur sorunlari okumustum ...break effecti pcyi kastigi icin oluyor sanirim ve benimde pcde zaman zaman sorunlar oldugunda bu effecti kullanmaktan ozellikle kaciniyorum ve kullandiginiz program ne bilemiyorum ama portable ise bizimkiler gibi bu tur sorunlar (flash yaparken hata verip programin kapanmasi)hemen hemen herkeste oluyor nasil giderilir cok fazla bir bilgim yok ben o effecti kullanmamaya ozen gosteriyorum ...bu konuda bilgisi olan arkadaslar yazarsa bende sizinle ogrenmis olurum...
3 4 tane break efekti kullandım ama artık izin vermiyor kafası estikcemi yapıyor çözemedim portablede oluyordu setup indirdim kurdum fakat yine aynısnı veriyor..
kullandığınız programın crak ını bi değiştirebilirmisiniz break efektini çok kullandım ama hiç böyle bir hata vermedi ayrıca arkadasım swi dosyanızı uploadlayabilirmisiniz
Eğer oturup da çok yer tutan bir resme sadece keyif olsun diye
Break efekti ile gene çılgın gibi bir başka efekt uygularsanız,
üstelik bunu aynı flash içinde her resim değişikliğinde yapmak isterseniz,
önce programınız ve daha sonra da bilgisayarınız isyan eder.
Dikkat ederseniz "break" efektinin kullanışı hakkında
burada tek bir kelime bile bulamazsınız.
Bu efektin nerelerde ve nasıl kullanılacağı konusunu
İhtisas Odasında eminim okumuşunuzdur.
Eğer Break efektini o şekilde kullanırsanız,
başınıza bu şekilde hiçbir olayın gelmeyeceğini sanıyorum.
[/atex]
NOT:
Flash dersleri içinde bulunmayan bir konuyu lütfen burada açmayınız.
Sorularınızı sadece burada bulunan ders konuları
içinde karşılaştığınız konular ile ilgili olarak sorarsanız,
diğer arkadaşlarımızın da akıllarını karıştırmamış olursunuz..
//=====================================================
Fault occured in: C:\Program Files\SWiSH Max2\SwishMax2.exe
Fault occured at: Wednesday, April 15, 2009 1519 GMT
SWiSHmax2 Build: 2008.08.12
Operating System: Windows XP Service Pack 2
Free Windows Resources: Sys=100% Gdi=100% Usr=100%
Memory in use: 97% in use
Physical Memory: 11 MB free of 446 MB total
Paging File: 5 MB free of 1725 MB total
Virtual Memory: 530 MB free of 2047MB total
Flash yapmaya yeni başlıyorum açıkcası biraz biraz ordan burdan öğrendiklerimi uygulamaya çalışıyorum fakat benim indirdiğim swish programında sanırım problem var 1 nci resim müzik yazılar tamam ama 2 nci resme geçtiğim zaman devamlı bu hatayla karşılaşıyorum aşırı derecede demoralize oluyorum
Kullandığınız program Swishmax 2 biz burda bunu değil Swishmax programını kullanıyoruz.
Bizim kullandığımız programın portable versiyonunu Burdan İndirebilirsiniz.
Flash'larla ilgili karşılaştığınız sorunları burda değilde Flash Dersleri içinde arayıp cevap bulamadığınız takdirde aynı bölüm içinde yeni bir başlık açarak sorununuzu belirtirseniz , size yardım edilmesi daha kolay olur.
Aramıza hoşgeldiniz , flash çalışmalarınızda başarılar dilerim.
[QUOTE=m_o_r]Flash yapmaya yeni başlıyorum açıkcası biraz biraz ordan burdan öğrendiklerimi uygulamaya çalışıyorum fakat benim indirdiğim swish programında sanırım problem var 1 nci resim müzik yazılar tamam ama 2 nci resme geçtiğim zaman devamlı bu hatayla karşılaşıyorum aşırı derecede demoralize oluyorum
[atex]Değerli arkadaşım
m_o_r
Eğer biraz oradan biraz buradan öğrendikleriniz ile
flash çalışması yapacaksanız, korkarım pekçok problem ile karşılaşacaksınız.
Süratli ve doğru olarak biran önce flash yapmak istiyorsanız
lütfen sadece burada verilen bilgiler ve ilk çalışma paketi ile
çalışmalarınıza başlayınız ve size tarif edilen şekilde çalışmalarınızı yürütünüz.
Aksi halde sadece sizin zamanınız değil;
aynı zamanda bizlerinde zamanını almak durumunda kalabilirsiniz. [/atex]