Fakat ben exe dosyları bilgisayarıma kurmakta
hep tereddüt ederim.
Nedeni de hele böyle ekran koruyucularını
bir defa kurdunuz mu,
eğer bilgisayardan benim gibi fazla anlamıyorsanız
beğenmediğiniz zaman ondan kurtulmak
oldukca zaman alıyor.
Bu nedenlerle yaptığım Ekran koruyucularını
hep SCR uzantılı olarak yapmaya dikkat ediyorum.
Hiç değilse install etmeden yani kurmadan önce
kullanıcıya içeriğini izleme fırsatı veriyor.
Paylaşımınız için tekrar teşekkürler.
Sağlıcakla kalınız. [/atex]