Seni Seviyorum Aslanım

Son güncelleme: 11.04.2009 12:57
  • noimage
#10.04.2009 13:41 0 0 0
  • Ben aslan hiç sevmem.
#10.04.2009 14:05 0 0 0
  • bu aslan ne yapiyorr
#10.04.2009 17:03 0 0 0
  • seviyor
#10.04.2009 19:07 0 0 0
  • Ben asLanı çok sewerim ama bu bayan kadar deqiL :)
#10.04.2009 19:12 0 0 0
  • Hiç gülesim yoktu ya, sağolun paylaşım için, güldürdü beni:)
#10.04.2009 20:06 0 0 0
#10.04.2009 20:07 0 0 0
  • fazla samimiyet iyi değildir
#11.04.2009 12:56 0 0 0
  • Sevmek cesarettir
#11.04.2009 12:57 0 0 0