Adsız Özlem

Son güncelleme: 09.05.2009 12:31
  • Harika bir şarkıdır...Paylşım için Teşekkürler




    Derin duygular bölümünden Müzikli şiirler bölümüne kaydırıldı.Sabit konu içersindeki kurallara uygun olarak konunuzu düzenleyebilirsiniz.
#07.05.2009 12:17 0 0 0
  • eline sağlık
#07.05.2009 18:09 0 0 0
  • benim dinlemekten keyif aldığın ender şarkılardan biri teşekkürler...
#07.05.2009 18:33 0 0 0
  • Süper emegine SagLik
#07.05.2009 19:16 0 0 0
  • Emeğinize sağlık...

    Konuyu Bölüm Kurallarına göre düzenlerseniz iyi olacak.Aksi takdirde karantinaya almak zorunda kalacağım...
#07.05.2009 20:24 0 0 0
  • Harika bir şiirmiş yaa emeğine saglık ama fon eklerseniz iyi olur
#07.05.2009 22:27 0 0 0
  • Emeğinize sağlık çok güzel olmuş
#08.05.2009 01:22 0 0 0
  • Emeğinize sağlık..
#08.05.2009 22:22 0 0 0
  • Emeğine sağlık.
#09.05.2009 11:34 0 0 0