Unutmak Zorundayım

Son güncelleme: 17.05.2009 14:37
  • noimage
    UNUTMAK ZORUNDAYIM....

    Unutmak zorundaydım.
    yoluma gitmek zorundaydım.
    ayağıma batan dikenlere aldırmadan hem de.
    kanayan yanımı duymadan!

    öylesine kolay gelirdi söylemek insanlara"geçer" demek kolaydı..


    geç - ti de..
    çok geçti geri dönmek için.
    ya da birşey yokmuş gibi sanki hiç olmamış gibi hissetmek için.

    geçti..gittik..
    kanatırken içimi keskin bir çığlık ben sessizliğin uğultusundan duyamadım dünyamı.
    sensizliğin sızısından ne varsa bu ruhumda iz kalan hepsi ondan..


    şimdi öyle boş öyle pervasız öyle yitik yaşamak.
    dahası yarama el süremiyorum acısından..
    bir yanım isyanda baş kaldırırcasına yazgıya bir yanım sus diyor sus ve göm geçmişi geçmeyeni geçiremediğini..

    şimdi nereye gömsem ölür ruhum sende'sizliğimi..?
    sende olmamak.
    teninde kalmamak.
    sürgün ömür boyu.
    vuslatsız çıkışsız uçsuz bucaksız acımasız yollar..

    ama yoluma gitmek zorundayım.
    unutmak zorundayım.
    uyutmak zorundayım içimden akıp gidenleri.
    kandırmak zorundayım içimdeki laf geçiremediğimi.

    uyu derken içime bu ruhsuz bedeni saklamak zorundayım bi kapı eşiğine.

    hadi saklan saymaya başlıyorum!

    100..
    99..
    ..
    ..

    Alıntı...


    [main-arkaplan-muzik]287[/main-arkaplan-muzik]

#09.05.2009 06:48 0 0 0
  • Süppeerr
    yine agLadim

    şimdi öyle boş öyle pervasız öyle yitik yaşamak.
    dahası yarama el süremiyorum acısından..
    bir yanım isyanda baş kaldırırcasına yazgıya bir yanım sus diyor sus ve göm geçmişi geçmeyeni geçiremediğini..

    daha güzeL anLatiLamaz gercekten
    emegine SagLik
    Cok güzeL
#09.05.2009 11:14 0 0 0
  • emeğiniz için tesekkürler
#09.05.2009 11:19 0 0 0
  • Müzik, şiir resim hepsi de çok uyumlu ve güzel..
    Emeğine sağlık..
#09.05.2009 11:20 0 0 0
  • Çok güzel olmuş meğine sağlık teşekkürler...
#09.05.2009 11:26 0 0 0
  • emeğine sağlık byhaktan çok güzeldi
#09.05.2009 13:50 0 0 0
  • Emeğinize Sağlık..
#09.05.2009 17:27 0 0 0
  • yuregine sagLik haktan..
#09.05.2009 17:33 0 0 0
  • ama yoluma gitmek zorundayım.
    unutmak zorundayım.
    uyutmak zorundayım içimden akıp gidenleri.
    kandırmak zorundayım içimdeki laf geçiremediğimi.

    uyu derken içime bu ruhsuz bedeni saklamak zorundayım bi kapı eşiğine.

    Emeğine sağlık çok güzel olmuş arkadaşım....
#09.05.2009 18:18 0 0 0
  • Emeğine sağlık çok güzeldi
#09.05.2009 19:30 0 0 0
  • slm.tesekkurler
#17.05.2009 14:37 0 0 0