Soğuk Su İçmek Daha Çok Terletiyor

Son güncelleme: 14.05.2009 20:52
  • Suyu soğuk içerek su ve mineral kaybınızı artırmayın.

    Mevsim normallerinin üzerinde seyreden kavurucu sıcaklarda vatandaşların başlıca serinleme yöntemi olan soğuk su içmenin terlemeyi arttırdığı, su ve mineral kaybında yükselmeye neden olduğu bildirildi.

    Aniden İçmeyin

    Uzmanlar, sıcak havalarda vatandaşların özellikle vücut hararetini düşürmesi için soğuk su içtiklerini ancak soğuk su içmenin vücuttaki harareti kesme yerine terleme fonksiyonunu artırdığını belirtiyor. Uzmanlar ayrıca solunum yollarında hassasiyet olan kişilerin soğuk su içme nedeniyle hasta olabileceğini ifade ediyor. Ayrıca uzmanlar, aniden içilen soğuk suyun terlemeyi arttırması nedeniyle vücutta su ve mineral kaybının arttığını, bunun da halsizliğe ve başka rahatsızlıklara neden olabileceğini ifade ederek, soğuk su içilecekse 1 dakika içinde ve yudum yudum içilmesinin daha sağlıklı olacağını vurguluyor.
#09.05.2009 09:36 0 0 0
  • teşekkürler ben çok severim soğuk suyu
#09.05.2009 18:31 0 0 0
  • ben de aniden içemem soğuk suyu yudum yudum içerim,iyi yapıyorum o zaman
    paylaşım için teşekkürler:)
#09.05.2009 19:41 0 0 0
  • Cok az su iciyorum kola yada sodayi daha cok iciyorum aslinda hicte saglikli degil ama aliskanlik iste emeginize saglik.
#09.05.2009 23:12 0 0 0
  • Soguk suyu seviyorum ama dikkat edecegim.Emeginize saglik...
#12.05.2009 19:07 0 0 0
  • Evet hep ole dıyorlar :D
    Saol emegın ıcın...
#14.05.2009 20:52 0 0 0