TAKILI KALDI...

Son güncelleme: 11.05.2005 15:23
  • TAKILI KALDI...

    Gözlerin...

    Gözlerin takılı kaldı aklıma;

    Buğulu,derin,

    Mahsun gözlerin!

    Şefkat bekleyen,

    "Sev beni" diyen,

    Sevgiyle bakan gözlerin...



    Ellerin...

    Ellerin takılı kaldı aklıma;

    Sıcak,sevecen,

    Ürkek ellerin!

    Güven isteyen,

    "Bırakma" diyen,

    Sımsıkı saran ellerin...



    Sözlerin...

    Sözlerin takılı kaldı aklıma;

    İçten,samimi,

    Etkileyen sözlerin!

    "Benimsin" diyen,

    "Seninim" diyen,

    Huzur veren sözlerin...



    Yüreğin...

    Yüreğin takılı kaldı aklıma;

    Vefa dolu,aşk dolu,

    Tutku dolu yüreğin!

    "Hayat senle güzel" diyen,

    O TERTEMİZ YÜREĞİN..........




    (Hattat Taner Erdem-Edirne/2001)
#04.05.2005 14:37 0 0 0
  • Cok sagul ellerine saglik
#04.05.2005 15:25 0 0 0
  • Yüregine SagLık PayLaşımın İçin saoL
#04.05.2005 15:54 0 0 0
  • Yüregine SAglik ARkadasim,...
#04.05.2005 15:57 0 0 0
  • çok güzel ya yüreğine sağlık
#04.05.2005 17:25 0 0 0
  • Her çıplak dalın ucunda kıştan bir meyve,
    Ardından bir güneş soğukmu soğuk.
    Usandık tanrım usandık kıştan,
    Mevsimlermi yorgun bizmi yorulduk...

    Çok güzel bir şiir arkadaşım...
#04.05.2005 20:46 0 0 0
  • ellerine sağlık arkadaşım
#05.05.2005 18:13 0 0 0
  • Ellerine SaqLıK ArKaDa$ıM
#11.05.2005 14:20 0 0 0
  • Paylasimin icin tesekkür ederim.Ellerine saglik
#11.05.2005 15:23 0 0 0