Gene Yoksun

Son güncelleme: 11.06.2005 12:12
  • noimage

    Gene yoksun..
    Saat ayrılıga vuruyor
    Ve ben yakılası resminle avunuyorum,
    Bıraktıgın hasretinle..
    Odama sinen kokunla devam ediyorum yasama,
    Serseri bakıslarının ardına gizledigim öfkemle..
    Gene yoksun..
    Gidisine döktügüm gözyaslarım,
    Yavasça süzülüyor târumar olmus bedenimde
    Her damlası yakıyor,
    Her damlası saplanıyor yüregime..
    Hasretini eritiyorum gözyaslarımla
    Çaresiz yakarıslarıyla,
    Bir yigidi bıraktın ardında..
    Gene yoksun..
    Sana yazılmıs mısralar kaldı, okunmamıs,
    Sana adanmıs yıllar,
    Sönüp giden duygular kaldı, yasanmamıs
    Bitip tükenmeyen soylu isyanlar,
    Söylenmemis sözcükler kaldı dudaklarımda..
    Çaresiz yakarıslarıyla,
    Bir yigidi bıraktın ardında..
    Gene yoksun..
    Mermisi namluda bir silahı dayadım sakagıma
    Bekliyorum..
    Ya gel söndür yanan atesimi,
    Ya sök al kendini yüregimden..
    Elim tetikte,
    Titriyorum..
    Haber sal ötelerin ötesinden,
    Elini çabuk tut,
    Ölüyorum...
#10.06.2005 12:22 0 0 0
  • Mermisi namluda bir silahı dayadım sakagıma
    Bekliyorum..
    Ya gel söndür yanan atesimi,
    Ya sök al kendini yüregimden..
    Elim tetikte,
    Titriyorum..
    Haber sal ötelerin ötesinden,
    Elini çabuk tut,
    Ölüyorum...

    yüregine saglık valla
#10.06.2005 12:26 0 0 0
  • eLLerine emeqine saqLık aßLacım..
#10.06.2005 14:28 0 0 0
  • ELLerine emeqine saqLık arkada$ım
#11.06.2005 12:12 0 0 0