Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 123 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Duygusal
Gene Yoksun
Gene Yoksun
811
Son güncelleme: 11.06.2005 12:12
DjNarcicegi
Gene yoksun..
Saat ayrılıga vuruyor
Ve ben yakılası resminle avunuyorum,
Bıraktıgın hasretinle..
Odama sinen kokunla devam ediyorum yasama,
Serseri bakıslarının ardına gizledigim öfkemle..
Gene yoksun..
Gidisine döktügüm gözyaslarım,
Yavasça süzülüyor târumar olmus bedenimde
Her damlası yakıyor,
Her damlası saplanıyor yüregime..
Hasretini eritiyorum gözyaslarımla
Çaresiz yakarıslarıyla,
Bir yigidi bıraktın ardında..
Gene yoksun..
Sana yazılmıs mısralar kaldı, okunmamıs,
Sana adanmıs yıllar,
Sönüp giden duygular kaldı, yasanmamıs
Bitip tükenmeyen soylu isyanlar,
Söylenmemis sözcükler kaldı dudaklarımda..
Çaresiz yakarıslarıyla,
Bir yigidi bıraktın ardında..
Gene yoksun..
Mermisi namluda bir silahı dayadım sakagıma
Bekliyorum..
Ya gel söndür yanan atesimi,
Ya sök al kendini yüregimden..
Elim tetikte,
Titriyorum..
Haber sal ötelerin ötesinden,
Elini çabuk tut,
Ölüyorum...
#10.06.2005 12:22
0
0
0
djalyaz
Mermisi namluda bir silahı dayadım sakagıma
Bekliyorum..
Ya gel söndür yanan atesimi,
Ya sök al kendini yüregimden..
Elim tetikte,
Titriyorum..
Haber sal ötelerin ötesinden,
Elini çabuk tut,
Ölüyorum...
yüregine saglık valla
#10.06.2005 12:26
0
0
0
Baby GirL
eLLerine emeqine saqLık aßLacım..
#10.06.2005 14:28
0
0
0
ByStranqe
ELLerine emeqine saqLık arkada$ım
#11.06.2005 12:12
0
0
0
Gene Yoksun Konusuna Benzer Konular
Gene Wars Hileleri
22.03.2009
SeN YoKSuN Ya !!!
10.07.2004
SEN YOKSUN GECELERIMDE
14.07.2004
Yoksun Yanimda.....
21.07.2004
YoKsUn Ya
26.07.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı