Sen Gittin Ya...

Son güncelleme: 08.10.2005 02:00
  • noimage



    SEN GİTTİN YA
    Denizin dibinde yalnızlık bir balık
    Bir parça ekmek, bir parça katık.
    Acıyı mutluluğu beraber tattık.
    Sen gitin ya;
    Kalbim okyanusun derinliklerindeki bir gemi gibi batık.

    Verdiğin bütün sözleri hiç ölmesin diye
    Bir gül gibi defterimde kuruttum.
    Gözlerine bakınca, ıssız göklerde mutluluktan uçan bir buluttum.
    Seni seviyorum deyişini
    Bir şifa bir ilaç gibi yuttum
    Sen gittin ya,
    Ben benliğimi unuttum.

    Hep derdin ki, sen beni, ben seni sevmekten ölünce yılsak
    Bir girdap olup birbirimizi yutsak.
    Kimsenin olmadığı bir boyuta geçip
    Bu dünyayı unutsak.
    Sen gittin ya.
    Ben kaldım o ıssız boyutta tutsak...
#11.06.2005 12:50 0 0 0
  • süper ablacım
    ellerine emeklerine sağlık
#11.06.2005 12:54 0 0 0
  • Seni seviyorum deyişini
    Bir şifa bir ilaç gibi yuttum
    Sen gittin ya,
    Ben benliğimi unuttum.
#11.06.2005 13:10 0 0 0
  • çok güzel ellerine sağlık teşekkürler.
#13.06.2005 03:57 0 0 0
  • CoK güzel paylasim icin tskler ellerine yüregine saglik
#07.10.2005 02:45 0 0 0
  • insanın yüreğini titreten bu dizeler için tşkler...
#07.10.2005 03:12 0 0 0
  • Ellerine Emegine Yüregine Saglik
    Tesekkürler
#08.10.2005 02:00 0 0 0