SEN GİTTİN YA
Denizin dibinde yalnızlık bir balık
Bir parça ekmek, bir parça katık.
Acıyı mutluluğu beraber tattık.
Sen gitin ya;
Kalbim okyanusun derinliklerindeki bir gemi gibi batık.
Verdiğin bütün sözleri hiç ölmesin diye
Bir gül gibi defterimde kuruttum.
Gözlerine bakınca, ıssız göklerde mutluluktan uçan bir buluttum.
Seni seviyorum deyişini
Bir şifa bir ilaç gibi yuttum
Sen gittin ya,
Ben benliğimi unuttum.
Hep derdin ki, sen beni, ben seni sevmekten ölünce yılsak
Bir girdap olup birbirimizi yutsak.
Kimsenin olmadığı bir boyuta geçip
Bu dünyayı unutsak.
Sen gittin ya.
Ben kaldım o ıssız boyutta tutsak...